Bee manuscrittu per i jungle

Sfortunatamente, poveri pirsuni sapanu quantu utili hè una apicultori per l'articulazione. È questu hè un riparatu curativu chì pò aiutà à sullivà u dolore è restaura l'attività di u mutore assai rapida è più efficaci di assai medici specializati.

Chì ghjè l'utilizazione di l'abe podmora per i articuli?

Per principià, ùn hè micca degnu per capisce quale hè una apicultoria. Quessi sò insetti morti. Ma solu quelli chì morsi una morte naturali è di u tempu di a cullizzioni erani puliti è sechi. In l'urganisazione di persone mutandine cuntene un gran numaru di diversi sustanzi:

I reciputti cù a sopa d'abbia sò utili ùn solu per i articulati, sò:

Mètodi di trattamentu l'artritia di l'usu di i ghjinochje è di ete praticità cù a suberfazione di l'apicule

Di i insetti morti, puderete preparà diversi prudutti medicinali. È ogni ghjornu fara u travagliu effittivamenti:

  1. Per disperse di e morbida è di parechji tipi di dannu in a joint, pudete apprezzate un inguite. Quandu avete dumandatu una culloca di abelloli secchi è circa 100 grammi d'oliu o mantra. I cumpunenti sò imminiscentitati. Se ne necessariu, sò struciati in un macinacciu di cafè. Una misura homogeneia à a fine si deve dura per una ora nantu à caldu.
  2. L'excellentu ricetta di a tintura di l'oliu d'apicultori per u trattamentu di e articuli hè stata provista. Pò esse pigliatu in quantità limitati in quantità limitati. Abbiati secchi sò spulade l'alcoholizazione medica o vodka è insistia à qualchì parte in u scuru per parechî simane. Prima di l'usu, l'droga deve esse mischera cù una tintura di propolis. U trattamentu duverà almenu trè mesi. Duranti stu pirìudu, a droga serà dettu entre duie à trè volte di ghjornu.
  3. Loci è cumpressi cù l'infuzione di l'oliu d'apicultori sò ancu boni per articulazione. Per preparà u pruduttu, l'acqua è l'insecta sò imbulighjate in una ratio di duie à unu. In un quartu di una ora, a medicina pò cunsiderà prestu. Hè spressione è sprime. Mantene nantu à i mediate imbusciuti medichi bisognu finu à u mumentu ch'ella ùn penserisce micca.