Aghju verdu - bona è mala

L'alli, cumune cù e cipolle, hè unu di i culturi vegetali più freti cunsumu. In questu casu, cum'è l'agliu in tutti i cuntinenti, per puderete tastà u so gustu espresivu in ogni parte di u mondu. In generale, l' ale à u liceu sò usati per l'alimentariu, ma mentri a pianta hè ghjovana, pò esse usata in a coccia completamente: ùn solu a spine, ma ancu a foglie di freccia. L'àgghia virdi ponu purtà u corpu à prestu benefiziu è per danni, cusì aghjunghjene à a vostra dieta cù cura, senza esse più granu.

Chì hè ùtule à l'ajonchi verdi?

In fatti, i prufessiunità di i ghjovani alli verdi per u corpu sò veramente inestimabili. A so cumposta di vitamina-minerale hè più ricca è hè pruvata ancu chì l'usu di l'agliu chjaru hè più piacevule di coglie chives verdi. Di sicuru, u so vantage principali hè l'antisettiche è e proprietà di e bactericida chì fanu allu un assistente indispensabile in a lotta contru i friddi, gripe, verme è altri microbicchi è virus. Sì appruducianu l'agliu ghjovanu in a vostra dieta di u ghjornu, vi i migliurà i sistemi di u sistema digestivu è respiratoriu. Inoltre, l'agliu tutale ancu esse benefiziunate un paci à diabètica, cum'è quellu u zuccherinu in sangue, chì hè ancu una prevenzione sclusiva da a malatia. A scienza prova chì sta verdura hè una meda preventiva contru u cancer.

L'arghjentu addintà pò aghjunghje persone chì anu da gastrite, gastroduodenite, ulcera è altri malatii di u viaghju gastrointestinali. Inoltre, l'agliu hè un allergiu forzu assai forti, perchè tutti i persone chì anu da allirgii anu da esse trattatu cun cura. Ùn includeu micca sta verdura in a dieta è i mariti di eterra.