Poisoned - trattamentu

L'avvelenamentu hè una cundizione extremissima periculosa, perchè quandu u primu signu d'intruduzione (nausea, vomiting, cefale, debulizza, diarrea, perdita di a cuscenza), hè necessariu di chjamà u duttore. Ancu in casu d'avvilinamentu facilitatu, a vittima havi esse sutta mèttru di mèdulu per almenu 4 ore.

General principles of poisoning treatment

Indipendendu à u tipu d'agentu tòcicu chì hà causatu avvilinatu, l'aiutu hè datu in a secunna sequenza.

  1. Ritorna a patency di e vetruli, nurmalizà a freccia di u cori è a pressione di sangue.
  2. Piglia una dettoxificação (eliminazione di toxinella).
  3. L'inattivazione di u velu hè realizatu cù l'aiutu di sustegnu antidotu, chì neutralizeghja l'azzioni di a cancia.
  4. Puderanu a terza di l'infuzione è eliminate i sintomi d'avvilincatu.
  5. Evalheghjani a necessità per l'uspitalizazione di l'avvilanatu.

Trattamentu di l'avvilanamentu di monossidu di carbonu

I primi aiuti à a persona avvilagna hè di furnisce l'accessu à l'aire frescu. A vittima hè stata rapida à a via, purifichèghjinu a bocca di u vòmitu, cù una cullette o dettati atturciate in gaza. Quandu si svolge, un dutturatu hè installatu. Per evitari un attache di vomiting ripetitu, 10 mg di metoclopramide sò injected intravenously (analogues - cerucal, raglan).

Allora u trattamentu di ossigenu hè stallatu - l'avvilimentu di monòxidu di carbonu hè u solu un'urganismu di emergenza, quandu l'oxigenu hè usatu in a so forma pura. Se a vittima hè cunzienta, utilizate una maschera di l'ossigenu (10-15 l / min). In u casu di cunoma, a intubacion hè realizatu cù a ventilazione artificiale sussundenti di i pulmoni cù 100% oxigenu.

U paci hè inghjulatu intravenously cù solu di suluzioni polionii (cholol, quartosol, acesol, 500 ml) o sodium hydrogencarbonate (4%, 400 ml) è hemodez (400 ml). U trattamentu hè supplementatu da piglià l'acidu ascorbic è glucose.

Trattamentu di avvilanamentu d'alcohol

In casu d 'avvilinamentu corpu cù l'etanol, si cumporta un complexu d'azzioni immediata:

A detoxifizzione cù carbugna attivata o a lavagna l'stomacu hè ineffettu, postu chì l'etanolu hè assurduitu assai prestu.

L'avvilanamentu à l'aiutu favoreta à eliminà u trattamentu cù una droga especial - methadoxil. Accelerate l'excrezione di l'etanol è l'acetaldehyde da u corpu, a riduzzione di l'effetti tossichi. Intrinsenu a droga per 5-10 ml intramuscularamenti o per gluvamentu intravenuve per 1,5 ori (300-900 mg diluita cun 500 ml di 5% glucose o solu solu salina). A vittima hè dada vitamini, anu seguitu l'hemodinamia.

Trattamentu di l'avvilanamentu di mercuriu

Mercuriu hè unu di e toxini cumuni è summamente peligriliali. In casu d'avvilinamentu cù u vurume di mercuri o quandu i salti tombinu u stomacu, l'internu hè necessariu. Prima di l'arrivu di u duttore, a vittima avè da beie 2 o 3 vetru di acqua, puliti l'stomacu, pigliate carbugale attivatu. A bocca esse aghjunta cù una solu suluzione di permanganatu di potasio.

L'avvelenamentu di mercuri aguts implica trattamentu cù un antidotu unitiol, chì hè amministratu intramuscularmente (5 ml, 5%) durante 20 ghjorni. Un alternativu mudernu à l'unithiol hè u succercadoru di mesodimercapto succinic acid - stu antidotu hè menu tossicu è hà un effetti minuritarie.

Trattamentu di avvilinatu cù l'acidu acìticu

L'essenza acetica pruvucà i credenze forti di e mucosa, edema di l'esòfuru, a violazione di e funzioni pedagogica è a fallimentu renale. Per via di l'edema, a lavage gàstricu pò esse realizatu nò più tardi à 1 à 2 ore dopu à l'acidu acìticu entre u corpu. Tutilatu sottutinamente sottoputitone prima di vinu (1 ml di 1% solu).

Enverurazione cun àcitu acìticu significa trattamentu cù l'icarbonate di sodiu (drip o spray 600-1000 ml, 4%) per mantene l'urina alkaline è impedisce a fallimentu renale. A causa di l'esogghimentu di u sangue, a vittima hè ingletita soluzione di plasma o sustituzione di plasma.