U pezzu in a crema agria

Oghje vi diciaraghju cumu per cottu i pezzi in a crema agria per maximizà i meriti di u pruduttu è avè un gustu harmoniu è l'appetizing food. Per voi, variazioni di ricetti in u fornu è panu, è dinò a versione clàssica di a salsa di crema agria di pesci.

Salsa di pesce da a crema agria

Ingredients:

Preparazione

  1. A Sour cream sauce for fish hè preparatu in pocu minuti.
  2. A crema agria era simplicemente mischera in un tastu cù farina, saline, pezzina è aromati secchi.
  3. L'aglomeratu chjappu o passatu per a stampa è i greens chopped add, s'ellu vulete.
  4. Se ti piace a presenza di questi ingredienti in pratiche, da quandu u pezzu di culacciaranu ùn anu micca sferibile micca superfluvule è darà un sapori è gustu unicu.
  5. A salsa fatta da a quantità di ingredienti numinati in a ricetta hè generale per abbrucià o chì incalfare un kilogramu di pisci.

U pezzu in crema agria in u fornu - ricetta

Ingredients:

Preparazione

  1. U filettatu di pisci ha d'esserà marinatu durante pocu pezzu prima di foglie. Per fà questu, fendu u pruduttu lavatu è seccu in porzi, sforeghjanu cù sal, pepite è spezii per pesci, sprinkle cù u zucchero di limonu finitu è ​​lasciate circa trinta minuti.
  2. Intantu, avemu trattatu cù cipudioni. Scambià i luzzanu, scuzzulate da a mità anch'elli è fritture in u mantellu in una padedda.
  3. Purtugemu a massa di ciuperu in un vasu guitosi ingaghjatu per fugliale, è nantu à a stile tene u pezzu appicciate di filatu di pisci.
  4. Mandemu u cuntinuu cù un pane per vinti minuti in un furnu incalfatu à 205 gradi.
  5. Dopu un ghjornu di u tempu, pour u pesciu cun sour cream sauce, sprinkle a cima cù u furmagliu rossu è tornate per altri deci à quince minuti in u fornu.
  6. U pezzi furmagliu in a crema agria hè bonu calore, è pudete serve puru cù patata cociminata o risu.

U pezzu in crema agria in una padedda

Ingredients:

Preparazione

  1. I filetti di u pesciu si stanu rinsed, secchi, tagliate in fette medju, chì à tempu sò assicurati cù salitu, pepite, spezii di pisci è si abbandunate circa quattici minuti.
  2. Intantu, scurau i lampi sbuchjate cù a mità ani, è chì i zappà si passanu per un grande grossore.
  3. Pudemu fette taglije di marinatu in a farina è i mette in porzi in una tina grande cun oliu rilivutu calatu.
  4. Dopu chì u pezzu hè biancu nantu à i dui bassini nantu à u focu ghjuncu, mette cù un pezzu temporale in un tavulinu, è in un pate finice a cipolla di cinque minuti, andate e dispusitivi i zappagini è fritte i verdura finchissima.
  5. Avemu avemu allungatu u pesce à i verdura in un pane è ponte cù a salsa di crema agria
  6. Coperta a padedda cù una cupirtita è sia u cuntenutu in u caldu pianu duru di deci minuti.

U paniu pò esse ligeramenti variate, agghiuncennu a freccia di zappagini è cipudioni è certi cerami, per esempiu, pimentari bànnius o fasgioli.