Test de sangue di u cancer

Casu freqüente di e malatie in onggichi causanu scientisti per a rializazioni per identificà etere malati tremendi anziu analizà diverse devenza in a cumpusizioni di u sangue. U sangue di una persona sana hà un certu cuntenutu di leucociti, eritrocyte, hemoglobina è altri prutezione di sangue.

I scientisti anu truvatu chì e crescente di tumuri di malignamenti maligni rapidamente allibberu un gran numaru di cumposti specìpuli chì ponu esse detectati da esse realizatu un test di sangue per u cancer.


Cambiamenti di u sangue causati da u cancru

Un tumore malignu pò pruvucà tali cambiamenti in a cumpusizioni di u sangue:

  1. E nivuni elevati in u sangue di leucociti di u paci, chì sò rispunsabili di i prucessi infjammatori in u corpu. In stu modu, u livellu di u so cuntenutu in u sangue addiventanu per a "lotta".
  2. A velocità di u muvimentu di i eritirocyte ( COE ) in u sangue sferiscenu, e funzioni basi di i sangue di i sangue di u sangue sò micca scumessi, chì porta à u malaziu generale, è ùn hè micca pussibule di reduce a so vitezza cù anti-inflammatory drugs.
  3. A quantità di l'hemoglobina in u sangue diminuite, chì hè rispunsevule per a prisenza di l'elementu principalu in u sangue.

Tutte queste devie tene un test di sangue di u cancer.

Ma dati precises nantu à u sviluppu di l'oncologia, un analisi generale ùn pò micca dà. Certi ranchi pò puru cambià u numaru di leucociti, l'emuglobina è altre cumpunenti.

Chì pruvucanti di sangue cuntenenu u canningu

U tumore resultanti in u corpu umanu secretesu in i sustanzi di u sangue - antigens, u sviluppu di u crescente di e ciloghji sani. Ma l'apparizione di sti prutini in u sangue facianu più prubabilmente chì l'oncologia sviluppassi. Perchè, se u cancer hè presumitu, u prucessu di sangue si deve esse fattu nantu à e prute.

Per i tipi di such proteins, pudete truvà l'infurmazioni chì:

L'analisi di u sangue nantu à i marcatori di u cancer, a so dinamica è e caratteristiche hè un fattore impurtante per u metge in l'identità di a malatia ancu in i primi stadiu di l'urigine tumore.