Vestiti di moda - verani 2016

A più tendenza intersecenu in u vistimentu, u più interessante chì pare. In u 2016, eleganti vestiti d'estiu sò cuntenti cù a varietà è a mancanza di decisioni banale. Hè u tempu d'aghjurnà u vestitori d'istati!

Harmonia di culore

Sè una risposta in una manera inequivavule, chì vestiti saranu in moda in l'estiu di 2016, ùn pò micca esse, in seguitu cù a culle di culore, tuttu hè assai simplicità. In a tendenza, culori purè chì ùn ne necessite micca aghjunghje. I mudelli di colori sicuru, coralli, rosati sò particularmente pertinenti quandu si tratta di creazione imagine informale, è un pruduttu beige serà una solu solu solu per l'arcu di u ghjornu. U culore biancu resta in a minurità, è u stilu tutale di biancu - è ancu più cusì! L'estiu di 2016 palesa i vistimenti di moda di colori brillanti, ma questu ùn significa micca chì i duori bianchi bianchi è bianchi ùn sò micca un postu in u podju. In a versione solitaria, u vistimentu di u culore nìvuru perfetta sopra a longu di u mini, è dinò a solemnità di a situazione di notte, se u mudellu hà una durata in u pianu.

Emfasi nantu à a feminità

I belli vistiti chì e zitelli li darà à l'estiu di 2016 sò cusì diverse chì pare mancu chì nunda cumunu hè quì. Ma vogliu avè vogliu fighjà un vidu più apprezzatu à e linii di faldidi, è tuttu hè diventatu assai chjaru. Inoltre, u modellu di vestiti d'estiu di 2016 unisce una cumprissioni tra mini-maxi, è dinò l'attrazione à l'esposizione di a parti più attraenti di u corpu femminile, di i cordelli di spalla. Fasciculita foglia, spalle ochji, sali americana - sti tendenzi sò riflettuti in cullezzione di vestiti di casa di moda in u mondu à u più. Ù micca passà u side di u disignu è u stilu originale nantu à una spalla, chì face a stile vivda è incredibile attraente.

Una tendenza significativa in a staghjone di u veranu eranu motivi africani. Vestiti informati per l'estiu di 2016 sò fatti di tessili di colori brillanti, è e so siluette difirenu in a libertà caracteristica è facilità. I disinfettii principali anu sappiutu a migliurà i classici di l' estilu africanu , curreggiate a paleta di u culore è l'utilizonu tessuti d'aire cù un brillo blu.

L'atmosfera generale di a feminità è a ligerezza, rignendu nantu à i catwalksi, hè sustinutu da i vestiti d'estiu in u stilu romanticu di i seventies. Oghji mutaghjuli di frills e flounces, finissimu di dame è manichi, seductive V-shaped mussolite permettenu creazione sensuale, profonda e fascinante imagine. U propiu ghjustu hè servitu da incisioni cilesti in faldidi, chì sò esse spustati in a cusgitura. Longu vestiti d'uttùviru di 2016 pò creà l'effettu di avè un ciclo, se l'incisione hè asimmetrica.

Ma più mudelli pratichi di longu disinfettori hà decisu di decorate cù perforazioni. Eppuru, i mudelli figurati, chì spettavanu in i tempi passatori, sò in u passatu. Oghje, a perforazione hè fatta cù precisione geométrica. Eccu sò circondi, rombasi, poligoni, stilizati per u meluziale. Ma i vestiti d'estiu curti in 2016 adornanu tracci di gràzia è tematichi geomettichi. No pèrdita pupulazione è pop arti , ma in a nova stagione, l'aposta ùn hè fatta fatta nantu à ritratti è geometria, ma di collage.

Per stà in a tendenza, per limità a cunsiglii generichi è e tendenzi ùn fate micca successu, perchè avete bisognu di travaglià dura per truvà u vestitu d'eddu in moda!