Julia Roberts hè una carriera di carri bianu - ci hè un secondu trattore di a film "Signora Inexactiva"

Gary Marshall, u direttore di i film sensacionales "Pretty Woman" è "The Runaway Bride", hè di 81 anni di età, ma ellu ùn cessu di maravigliate l'audienza cù i so capulizzi. A fini di aprili, hè stata tutta stampa da questu autori chì hè chjamata "The Unbearable Lady". In u sensu, cum'è in parechji altri, chì stata cun Gary, scacciò l'attrice Vittore Vittoria, l'anziani è a cumpagnia hè fatta di Jennifer Aniston, Keith Hudson, Jason Sudikekis è assai altri.

U trailer di a "Lady Unruly" hè intrigante da i primi sultanate

In questa film, Julia Robert segues l'autore di u bestseller. Ella acteghja nantu à a televisione, incontra cù l'amatori è, sicuru, dà autografi. Per una donna di a cummerciale chì ùn avia micca ura di crià una figliola, Gary Marshall hà pensatu, forsi, una figura normale. Ma per Julia per ghjucà un rigorevule, à un certu puntuale, un carizzante arroganti cù capelli rossi brillanti è un corpu haircut, hè stata a prima volta.

In u trailer pare chì Jennifer Aniston, una matri madre Sandy cù dui zitelli. Ella vene à travaglià per Miranda (Julia Roberts). In u video pò vede Kate Hudson, chì hà ghjucatu u rolu di Jesse, chì ùn hà micca vistu i so genitori durante u longu tempu è cumunicà cun elle, in particulare per Skype. Un babbu unicu, Bradley (Jason Sudeykis), chì ùn pò micca currisponde à una figliola adulescente.

Comu in ogni comèdia di u melodrama in a film, per suprattuttu, ci sarà amori, toccu è i nostri minuti grazii: quandu un figliolu di Jesse difeca à una borsa d'una donna, è questu ùn hè micca a prima volta, o quandu Bradley cade da u second floor di a casa è dici chì cun ellu tuttu hè bè.

Leghje ancu

"Ungentlemen Lady" hè una storia d'amuri

Gary Marshall in a so nova creazione prova di dite à a storia d'amuri di Sandy è Brady. L'altri caratteri di l'imaghjini vanu spirimendu ancu sentimenti simili, anche si Miranda hà avutu un amori per a so figliola, chì fù cunnisciuta da i straneri, è Jesse - à i so parenti.