Ficus - bonsai

Bonsai - l'anticu arte cinese di creazioni di cumercii miniatura di issi arbuli, u primu scopu di u cat truvatu in fonti più di 2000 anni fà. In seguitu sta tecnica hè presa prestu da i Giappunesi, chì anu aprì à creà e cumpetenze di paisaghji sanu cù l'arburi di nanu.

Per creà bonsai, l'arbureti arrubbati sò usati cù l'utilizazione di podere constantemente, pasticcio è altri metudi. A maiò spessu per questi proprii sò usati granate, oliva, oleander , buginvillia. In casa, u bonsai hè cultivatu da u ficus di Benjamin - un arbusto semprunciante, pocu senza pretensioni in cuntenutu. Semu devi esse nutatu chì sta pianta ùn hè micca usata in u bonsai di u Giapponese classico, ma hè spargugliatu in u mondu per u rapidu sviluppu è facilità di cura.

Un arburu miniatu hè un dettagliu originale di l'internu. Di sicuru, a manera più faciule hè di cumprà la compra o l'ordine in studi specializati. Ma u so cumentu, cum'è qualsiasi altru artu, hè assai più profundo chì solu un elementu di decoru. U bonsai hè un modu di ottene l'armunia per u travagliu sbalurdutu, unità cù a natura, creazione di u microcosimu propriu. Ma spessu, per cultivà a cumpunimentu, piglia più di una dòie anni, è cusì a scelta bona per quelli chì vulianu toccu l'arti antica è prestu prestu l'ingaghjamentu u risultatu hè di cultivà i bonsai da a figue di Beniaminu cù e so mani.

Cumu cresce bonsai da un ficus?

Cusì, cum'è quì sopratuttu, a creazione di bonsai - u prucessu hè difficiule è tempu. Cunsiderate i punti principali - cumu fà u bonsai da u ficus, abituale à u nostru occhiu di a pianta.

U primu, da quella di inizià a furmazione di bonsai da u ficu di Beniaminu, hè l'scelta di platti adattati. U cuntinuientu in a so essenza s'assumiglia à un pappu d'aria generale, ma a so area cungiamatu suprana a prufundità. Allora, per un àrburu, circa 30 cm altu, serà abbastanza per avè una prufundità di 3-5 cm. À l'inturni di i pranzii ci anu bisognu di 8-15 mm di altura. Un altru prerequisite hè a prisenza di i buchi di dritti. Per ogni 10 cm² di spaziu duie esse un pirtore cù un diametru di 10 mm.

Cumu possu plantà un ficus bonsai?

Paghjate di drenaje di u cuntainteru di vaghjimu vi siate coperto cù una reta cù i celi di 2-3 mm di diàmitru. Allora un nivulu di rame grubra hè spressu annantu à u fondu, è una testa di terra hè sporta. Per u cultivo di u ficu, ogni mischju da una terra sana hè adattata. Una pianta cun raccezzu cutuale hè colpi nantu à questu è dinò cutturata cù a tarra. Dopu à quessa, u pianu duverà esse ligeramente manipulate. U so livellu in u cuntenutu deve esse circa 1 cm sottu u cantonu.

Cumu importa di un ficus bonsai?

Quandu s'aspirava un bonsai da una fica, l'acqua deve esse fughje da i buchi di drenaje quasi sùbitu. S'ellu ùn succede micca, u pianu ùn hè micca bellu pezzu è hà bisognu di un pomu furmatu specie, una alternativa à a quale pò esse sable. L'acqui seguite un corpu diffusionu secondu u principiu - micca spessu, ma abbastanza. Ùn aghju acqua a pianta si u capu di u pianu hè chjaramente chjucu. Inoltre, ùn permettenu micca acqua per stagnate à u fondu di u cuntinuu.

Duranti u vechidu vegetativu di u Ficus, hè utile per a iluminación, per questu scopu qualsiasi lumera fluoriscente hè adattata.

Carattere di u bonsai crescente cù i so propri mani da u ficu di Beniaminu

A cumpagnia principali in a furmazione di bonsai, in più di furnisce una cura propria à a pianta - dà a forma propria. A principal cosa per u ficus in questu casu hè di alcuni u massimu spègliu di u troncu. A corona deve esse in a forma di cone, è l'arme in quì si alluntanassi da i lati di l'internu di u troncu. Ficus Benjamin hè abbastanza abbastanza, perchè per ellu ùn hà micca usatu apparecci di tensione, solu in ocasioni per i ghjucati.

Scuntura di bonsai da ficus

Ficus Benjamin porta prununzamente bè, in più, spessu u rimesse, ancu quelli di ioghi in dormu. Quandu s'incorporani, ùn lasciate micca secche largu di e razzi, hè megliu di cutà a 1-2 studi.