Cumu piacenu di l'acqua per posti?

Cultivazione di cucumari - l'occupazione ùn hè micca difficiule, ma esse bisognu di a prisenza di certu cunniscenza. Sì accede cun tutti i règule è i regule, avete ricevutu un risultu favorevule è puderanu pruvà di una ricchezza vittoria. Parechji in questu cunnizzione anu interessatu à cumu l'aghjunghje l'acqua cuminciari immediatamenti dopu à cultivà è in tuttu u periodu di u so criscimentu è di u sviluppu. Avemu da parlà à questu in u nostru articulu.

Comu l'acqua di u cucumu dopu tastatu cù e zizei?

Se vulete crescenu in una manera simplice, cultivate e corsi in a pianta aperta, avete bisognu di preparalli preparalli. Hè desirabile chì si trovani à u sudu, perchè i raghji di u soli tocanu a so superficia perpendicularmente. A temperature di u tarrenu in u lettu serà più altu è u crescente aduprà da un terzu.

Inoltre, a preparazione cuncerna a fecundazione qualitativa di a tarra prima di cultivà. Hè impurtante chì ùn hè micca assai acidicu . Dopu d'appruvà e fertilizzanti minerali è a cendizzioni, u tarrenu hè mistu è anu livatu, è poi adupiratu.

Hè u tempu di piantà e so sante, è po in seguita una pregunta naturali si sorgieghja - avete bisognu à aduprà i pepini dopu à pianta? Siccomu avete humitatu u sughjettu in anticipu, ùn avete bisognu di l'acqua di e sementi in più. Questu hè spiegatu da u fattu chì l'acqua trascherà l'ossigenu, chì hè solu bisognu à u poda di sementi. Inoltre, a regula porta à a furmazione di una crosta nantu à a superficia, chì pruteghja spropulazione.

È ancu e regia hè obligatoghja, perchè i cucumari l'amarezza di umidità. Allora cumu si puderebbe aghjunghje pumini dopu l'atteru in a terra? Averemu seguitu di quandu i primi rimeri pari, è avà sò riabilitatu quandu u siccicu s'assicuta; L'acqua hè abituata da acqua calda à a tarifa di 2 litri per metru quadru. Quandu i pepini cumincianu à attivà a crescita a massa verde, a quantità di bietu hè cresciutu à 6 litri.

Cumu piacenu à l'acqua di coglini in l'invernu dopu à a pianta?

Se ùn cresce pepivanu senza fora, ma in un invernamentu, l'acquessi se piantaghjanu serate una diversità. Prima di tuttu, micca e zeli, ma i pianti di piumini, sò posti più spessu in l'invernamentu. Questu significativamente salviu tempu prima di a prima racolta.

L'acqua eterna di a terra in l'invernamentu ùn porta micca di qualcosa bona. L'atterrage hè fatta in una terra di pianta. U rievimentu sussegwenti deve esse moderatu. L'acquadore hè megliu da una cansa d 'acqui, o un manicu cù aspersioni.

A quantità d 'acqua per a irrigazione hè di circa 5 litri per metru quadru. L'acqua deve esse calienta, è l'acqua megliu in a sera.