Fiori made from plastic bottles

À l'estiu, quandu tuttu u circondu è i furi, nantu à a decorazione di a vostra casa o di u giardinu, è ciò chì dà cun ellu in vacanze, in qualchì manera ùn pensate micca. Ma, sfurtunatamenti, l'estiu è u tempu di u fiori ùn hè micca eternu. E ancu in quessi locu cume di u globu chì cum'è a jungla africana o indiana, ci hè un rupture in flowering, chì diciemu di paese cun un clima temperatu è friddu. Eppuru, sò noi e donne, è per quessa, avemu sempre truvà un modu di modu, è serà capaci di decorà u mondu chì ci hè digià vicinu. Chi? Sì, almenu i fiori da una buttiglia plastica. Di sicuru, questu hè assai luntanu da i fiori vivuti, ma se mette a vostra imaginazione, ponu esse una veru maestru. Allora accuminciamu.

Fiori da una buttiglia di plastica: cumu per fà?

Ma prima di inizià a travaglià, pensemu d'unni putemu a nostra fiora da e buttigli di plastica. Dopu tuttu, secondu a so locu, a forma, grandezza è culore di u pruduttu futur serà selezionatu.

Fiori da una buttiglia plastica cum'è guirlanda d'annu

Per fà i fiori di buttigli di plastica per un garlandu futuru, hà bisognu di tisei, un lapis bassu, un centimetru, una vieja, ma di travagliu di guirlanda di navi, una cinta stretta è, sicuru, buttigli di plastica.

Da ogni buttiglia hà tagliatu u cimiteru in u locu induve ghjornu da a rotundità à u mettenu di u buttone di u buttone. Guariscenu a circunfirenza di questa cuttera cù u centimetru è dividite in 5, 6 o 7 parolle ind'è, in ogni locu fete un puntu in u lápiz. Allora, cù e spazzole di i punti pezziunati, fate ancu taglije di u tocu sbraccu à u collu, micca curatu un pocu. Avemu digià parechji petali. Dàtene unu di quellu chì anu una forma redondeada è ghjustu fora. U suvore da u collu hè torciata, posto unu di i lampi di u garlande in u burgliu apertu è fiscale cù cinta adhesiva. Eccu una floritura è prestu. Fate ancu i soliti culori per tutti i luci. Se vulete, i fiori ponu esse stampati cù carta o foil multicolore.

Fiori da buttigli per un giardinu

Pudete fà e fiori da e buttigli di plastica per un giardinu d'inguernu o ottore. Ma a diversità di a prima opzione di u fiore, l'ampolla sera da quì salvi per u so fondu.

Cusì, da u fondu ripetiremulu un centru di centimetri è tagliate à culpisce. Nant'à u Circu Circuariu hè divisu in 5-6 petali è pudemu sculacciate trazioni lisici da queste punti di divizzioni quasi à u collu. In sti ligami avemu chjappu u flussu in petali. Ogni petali, cum'è in u primu casu, dannemu una curva arduata è dàchanu fora. Scecchi in stu casu ùn sò micca esse chjappu. I fiori prestiti pò esse u colore è colpi in i recesses di e culonni di a fissa di giardinu.

I prudutti di i fiori di i buttigli di plastica

Ma cumu per fà una fiore da una buttiglia chì pò esse presentata à qualchissia cum'è un rigalu o un souvenir. A cima, questa hè, a corolla, facemu a fioritura in u listessu modu chì u fiore di u garlande. Allora si custruemu i scimali. Per fà questu, u passatu da u fondu à l'abbandunate di u buttellu di bracce 3-5 cm, a cugliera di cutulà è dividite u cingulu in 7 parte identica. I punti marcati in questu modu diventenu i vertichi di e foglie. Da ogni puntu cumbattisu à u fondu scureghja i linii, è perchè annunziate i trianguli. Turn the workpiece upside down so that the foglie fighjate, in u centru di u fondu avemu chjudiate un burato. Pudemu stu fogliu in stu casu u collu di l'buttiglia è torce l'ùtitu. Hè fermu solu di mette a nostra fiore nantu à u troncu è u metti nantu à e foglie.

U tagliu pò esse fatte da un filu rossu rossu. Simply measure the length desired, muzzicule cù l'alicate o l'alicate è un end in u centru di u suoru. Foglie for u tagliu pò esse stampatu da cartuni culurati, o da un materiale adattatu in u colore, o da i muti retti di l'buttiglia. Basta chjudarà, è poi chjappà è aghjunghje à u troncu. A so fiore si pò esse messi in un vase nantu à una table di dressing jew presentata à un amicu.

Comu pudete vede, i fiori artighjanali fatti di buttigli di plastica sò assai affascinanti. Fantasize, è definitivu vi vene qualcosa di u vostru propiu.