Disulugia - trattamentu

A dislexia hè una viulazione parali di u prucessu di letturatura, per a funzioni mentali impurtanti. Ci hè manifestu in persistance recurring errors when reading and misunderstood the read. A viulenza pò esse occulte in i persone chì ùn soffrenu micca micca divevule in u sviluppu intellettuale o fisicu, senza esse addevu è visuale indebulitu. Spessu i zitelli chì anu diagnosticatu cù dislexia, à u cuntrariu, mostranu un talentu incredibule in altre à l'attività. Hè per quessa hè chjamata a malatia di i geniuses. Eccusi scientisti Albert Einstein è Thomas Edison anu patutu di sta maladie.

Ci hè dui cause pussibuli di dislexia:

Oghje chì i genitori di i zitelli con dislexia recuerete i difficultà di leghje in a zitiddina, sta cunferisce a teoria di a basa genetica di sta maladie. Inoltre, l'operu sizronu di i hemisferii di u centru hè osservatu in i zitelli.

A classificazione di dislexia

Hè fundamentu nantu à parechji criteri. Sicondu u tipu di e so manifestazione, si separanu l'uppuru verbal è littale. A dislexia litterale pò manifestà in l'incapacità o a difficultità di lettera di maestru. Verbal - in difficultà di leghje e parolle.

Ci hè ancu una classificazione di disordini di leghje sicondu a violazione primaria. Pò esse acoustic, optical and motor. Hè una forma acustica, u sistema di auditu hè indifferentiatu, in u casu di dislexia ottica, inestabilità di percepzioni è rapprisentazione, mentri in disfunzione prufessiunale, a relazione entre l'analitze audettu è visuale hè sfrattate.

Inoltre, hè una classificazione di disordini di leghje, secondu a natura di e violazioni di funzioni mentale più altu. Dopu à sti criteriu, i saluti di u terapista avianu identificatu i seguenti tipi di dislexia:

  1. Dislexia fonemica. Sta forma hè assuciata cù u sviluppu sviluppu di e funzioni di u sistema fonèmicu. Hè difficiule per un zitellu per distinguish a similar in fonètichi foneddi di sòlitu in i paroli (un caprettu di ferita, una casa di tom-casa). Inoltre chì sò carattarizati da una lettera per passu lettura è permutazione, omissione o sustituzione di lettere.
  2. Dislexia semàntica (lettura meccanica). Ci hè manifestu in i difficultuli di capiscenu ciò chì hè statu lettu, ancu chì a lettura hè tècnicamente curretta. Questu pò esse duvutu à u fattu chì e parolle in u prucessu di leghje sò perceived in isolation, fora di a cunnessione cù altre parolle
  3. Dislexia mistica. Sta forma si manifisteghja in a difficultità di lettere d'insegnamentu, in una malintervista chì lettera currisponde à un sonu particulari.
  4. Dislexia ottica. Ci hè un prublema in l'assimilazzioni è imbulighjendu carte graphichi (B-C, G-T).
  5. Dislexia agramatica. Ci hè una malinzazione interna in u numeru, u casu è u genere di parole è di frasi.

Per determinar se u zitellu hà una predisposición à sta malatia pudete in 5 anni. Se qualchissia, hè necessariu di realizà un set of mesures per a prevenzioni di dislexia. U trattamentu currettu à u prucessu d'aprenu, seguità u sviluppu di u zitellu è l'assistenza psicologica è pedagogica, permettenu evità u sviluppu di a malatia.

Se u zitellu mostra tutte i signi di dislexia, hè bisognu di cumincià u trattamentu.

Ci hè parechje prublemi per u trattamentu di dislexia. Questu hè un effettu medimedariu per rimpiazzà l'educazione prucessu. Hè incù u furmazione di funzioni cognittivi è u rinforzu di capacità di lettore propriu. Inoltre, risultati notevili in u trattamentu di dislexia pò dà eserciziu currettivi. Queste eserciziu pò esse guidati à u sviluppu di percepzioni fonetica è visuale, analisi visuale è sintesi, a furmazione di representazione spaziali, l'espansione è l'attivazione di u vocabuli.

Cusì, l'eliminazione di dislexia precisa trattamentu diffirenti. U metudu di a so eliminazione hè fundata nantu à a natura di i disordini, manifestazioni di disordini è i so miccanismi.