Cumu fà un carusìaddu?

Dapoi u tempu anticu, cresce chì l'omi deve esse attribuiti u rolu di cunquistatori, chì cù una spear à prestu è cù una spada facenu u so megliu per favurore u so amatu. Ma u se si u sughjettu di i vostri sighi:

a) micca cavaliere;

b) ùn hè micca dispiacatu à cumprà capuzione heroica;

c) ùn mancu cercanu in a vostra direzzione.

In questu casu, l'iniziatura hà da piglià in e so mani è pensanu nantu à cumu fà u chjaru u zitellu, perchè ùn ùn cunnosce micca à quessa.

Aziobbacia - per fà u zitellu pensanu chì un cunognu più cercano cun voi era solu a so idea, è era quellu chì era quellu chì era seducente fateful chì avete crazy girl crazy.

L'incantu un omu: uni pochi trucelli

  1. Fate dunque pensate chì sò dapoi mighelie di un solu sanu è ci hè un rapportu assai specialu trà voi. In a prima data, cose accettanu "cusì stupente, sò ancu locu per latte, cum'è voi, ma odiò u tè verde. Ùn si pò micca crìdiri li mio ochji, avete statu obligatu di ballà cum'è un ziteddu! Aviu avutu u listessu problema. " Tuttavia, questu ùn hà micca bisognu di esse veru. Prima di questu, di sicuru, hè bisognu di pruvà à scrive da ottene infurmazioni nantu à i so gustu è e preferenze.
  2. A manera curretta chì cum'è cusì un chjaru in una data hè di sintonia cun ellu in una cunversione in una onda. Per fà quessa, fighjatu cù curazione, à qualchì tempu u raffinamentu di i dati è di dumandà quelli dritti. Durante a cunversazione, pruvate chjamà u nome più spessu. I siclioti dicenu chì questu prufundezza in l'interlocutore. In ogni casu, in questa materia hè ancu impurtante ùn micca per passà u bastone, perchè s'ellu insegna u so nome tutti i minuti, duverà un pocu stranu.
  3. Crea una connexione tactila cù u vostru interlocutore. Questu hè, durante una conversazione toccu accidinamente u so bràcenu o spalla, per esse di sguassà u so mote invisibili da i so vistimenti, o tocanu accidentalmente i so dite, passendu, per esempiu, un vetro di zucchero. Ma eccu ccà, ùn si scurdanu di a prudenza, perchè s'è pruvate d'avvicinà assai aggressivement, u zitellu puderà percive questu quì com'è invucazione nantu à u so spaziu persunale è teme.

L'arti d'eloquenza o quale parole per charm un omu

Per una certa raggiuni, sò cunsiderati chì cridanu chì solu e donne pò "amare l'uce", mentri i rappresentanti di u sessu più forti sò assulmente indifferenti à a manifestazione verbia di l'amore. Ma in rialità, questu hè micca u male in tuttu. L'omi, in a so essenza, sò un populu assai orgugliusu è vanu, per quessi ùn anu micca bisognu micca cumplimenti chì avemu fattu. Ma se una zitella voli à senti da u so amatori chì a so pelle hè leggente di serra, è u surrisu hè cum'è u sole, allura un omu voli aprezzà i so proprietà di carattere o quellu persunale persunale.

Vulete un piaciri? Dite chì ellu hà un sensu straordinariu di umurisimu, una idee analitica è intuizione sorprendentemente in fondu. Queste qualità sò à qualchì parte alcuni, ma hè sempre piacevule à sente cusì cusì in l'indirizzu.

Oghji cum'è l'arma principale o cumu fà l'invicchiate u zitellu cù una vista

Ma ancu u sonu più chillante è a conversazione informale ùn devenu micca l'impresione propria si sò accumpagnati da un "cursu", un distrughjatu è una espressione fastidiosa. Ancu s'ellu si tratta d'oghje u vostru locu, u vostru interlocutore ponu accade Hè cum'è l'arrogance è a dispiaza à seguità amici, è tuttu ciò chì, cum'è sapete, ùn favurà l'acortamento. Per attruvarà un omu, pruvate di circà una strada ad ellu mentre parlava, circà l'acchianava a so fàccia - "run" per l'ochji nantu à i so labbra, i prugne è u mandibule, da turnà torna à l'ochji. Repetite questa prucedura parechje volte.

È, finarmenti, l'cunsiglii principali comu risposta à a quistione "Cumu si chjaru un omu?" - mai esse scantu di esse tù stessu. Questu hè, sè vo senti à u rocchiu duru è pussibule piercings, ùn avete bisognu di pruvà di prisintà davanti à u vostru prumezzu potenziale in u rolu di Cinderella, perchè hè pussibule chì sempre era sempri circà una vampata femminile.