16 animali mortali: cumu seguitassi a una reunione?

Avvicina, cusì armata. Cusì pudete nome di una selezione di cunsiglii di ciò chì duvete necessariu per salvà a vostra vita in una scarsa cù animali mortali.

In u mondu ci hè un gran numaru d'animali chì sò persone periculosi per i persone, è à scontri cù elli pò causà a morte. Per fà cresce i vostri chancei di salvezza, hè valore à amparà u cunsigliu di i cazunisti cusì dilujati cumu si tratta bè cù i predaturi più perikuli.

1. Crocodile

U reptilianu più grandi in u mondu annu, annantu à a mizana, pruvucarà a morte di 2.5 mila persone. A morte da questu annu hè terribili, perchè prima u piccu a vittima, è averà scritta, muzzicendu e pezzi di carne.

Tip: Crocodile hà disgrazziamente sò in i reservorii, per quandu, à attacà da l'acqua, l'uppurtunità di sopravivenza hè minimu, salvu l'animali falla. Se a reunione foru fatti nantu à a terra, è finu à un coccodile à circa 5-6 metri, avete bisognu di scappà ràpidamente. Puderanu alcuni velocità di 16 km / h, ma à u stessu tempu per distanzi longi poi spalla rapidamenti. Avete bisognu à cuddà in una linea recta, micca zigzagge. Sì una scampiże hè stata sappiutu, pruvate à pezzu u fretu à u pianu in modu chì ùn pò micca apre a bocca. Inoltre, tenendu in mente chì u locu più dolore per un coccuiliu sò l'ochji, ma si ùn avè micca alcun'e ghjunghje, è pighje in u nostru. Sì a manu era in i mandibuli di a bèstie, site dunque avete da pruvate à dà a valuta di a palatina, chì ghjè in basa di a basa di a lingua.

2. Boa constriction

Serpenti chì piace à "cuddle" suffocate e so vittimi. A so impastatu hè cusì forte chì ponu scumpravanu. Rari, ma hè pussibile una riesciuta cun una boa constrictor.

Tip: Se a serpente accumincia à torce u corpu (più freti hè u collu), in una situazione cusì impurtante ùn hè micca spaventu, postu chì pruvucalla à respite frequentamenti, è ogni altagna conduce à un espremu more forte di a boa. Avete bisognu à rispittà tranquillamente è per un longu tempu. Pudete pruvà di muzzicari una boa constrictor, chì u farà liberà l'aghjustà. Se e mani sò liberi, poi chjappà a serpente nantu à a testa cù qualcosa scuntata. Boas ùn piace micca i vittimi chì resistenu, perchè pò esse di ricusà l'impastatu ancu più è da esse sarà pussibule tirallu fora l'attaccueru di ellu stessu.

3. Hyena

I cani di i figlioli anu meravigliosa, è si ncontranu hè assai perikulu. Caccia in gruppi, circundendu a vittima, è a sorte di ssa trappu avianu vicinu à cero. Sicondu statistiche, u percentuale di vittimi hè di 80%. Ipidicavanu rapidamenti è rinfrescenu l'omu è l'animali per un minutu.

Tip: Per survivà, avete bisognu di esse situazione unni truverete in u circhiu di i figlioli, cum'è quasi impussibule d'intimidà è ricusate ancu cun un bastone, postu chì l'attache si circundà da parechji alte. Pudete pruvà a cummattiri cun piedi, una lampara è parechji uggetti pisanti.

4. U lupu

L'antenati di i cani domestici in a maiò parte di i casali passanu à caccia per un pappu. U lupu pò assicurà una vittima per un bellu pezzu, aspittendu u momentu right. Pudete metà cun elli, per esempiu, durante una camicia in u boscu. U lupu salta di a vittima è prova di passà à a testa o u collu.

Tipu: Pensendu à u metudu di a salvezza, deve esse guidata da u fattu chì sti animali salvatichi sò prestu veloci, ma ùn sanu micca scurdate l'arbuli, perchè avete bisognu à pruvà subbitu un arburu è d'aspittà, finu à quandu si stanu fughjiti d'aspittà. Se u scontru cù u lupu hè stallatu in u campu, puderete appruprià per a battaglia. Hè valtu in stu casu bastone, chì deve pruvate di rimettà l'animali à l'ora di u salto. Ancu à questu ora avete a pidà u vostru pede in l'inguernu. Per prutege u to collu, prisentanu a vostra manu, dopu avà stuccatu una capace o quarchi cosa nantu à questu. Dopu questu, pruvate à pusà nantu à u lupu è dàchinu a so volta. Dopu à questu, hè pussibule diluisce a pussibilità, pruvucarà u pessimu animale è a forza à retrocede.

5. L'aranica velena

In u mondu ci sò un gran numaru d'spezie di aranci chì ponu esse fatali à l'omu. U velu pò esse attu nantu à una persona in manere diffirenti, per esempiu, pudete scambià u sangue o provoca un arrestu cardiac.

Tip: Se l'armi piccati, duvete bisognu di lavurà u situ di morda cù sapmu è acqua è applià una cumpressione fridda. Pruvate a mantene a zona affettata sottu u livellu di u core. Allora immediatamente cercanu aiutu.

6. Buffalo

In a maiò parte di i casi, l'animali si movanu in paquetes è ùn mai scappanu di u periculu, ma, per contru, avè l'attaccu. Pruvanu di scurciate u so avversu cù e corne, è di pisà.

Consigliu: Hè impurtante capisce chì i bufalini ùn imiteranu micca un attacu, ma assicura immediatamenti, è survegghjanu in una lotta cun ellu ùn hè realista. L'unica chanceu di scappà hè di scapparà u più prestu è ghjunghje à un arbre.

7. U liuni

Più di u tempu, i leoni guiden un modu di vita di piacè, ma si ùn li piace micca qualcosa, ponu esse aggressivu. Comu u risultatu, i safaris o un altru entretenimentu simpaticu pudè finisce malamenti. Duranti l'attacu, u lionu scava in a tràchea è strangles a so presa à morte.

Tip: Se ci era una situazione in quale avete adupratu stu animali perikoluu, ùn hè micca bisognu di fà nisca movimenti abruptu, ma ùn vede micca, mantenenu cuntattu visualmenti. Hè necessariu retrocede lentamente. Prima di attacà, i leoni in a maiò parte di i casi corsi run up à a vittima parechji volte è fretu in qualchi passi. In questu casu, avete bisognu di risu e mani, è cumincianu a chianciari, chì ponu fà chì u rè di l'animali cambienu a so mente è u retrocede.

8. U Tiger

Un altru rapprisentante di u felinu, chì ghjè senza pridicità à a so preda. I Tigri, dopu avè spuntatu a vittima, cresce à a so cumpagnia di passà attaccà.

Tip: Quandu avete bisognu di un tigru vicinu, avete esse cumportatu cusì altru chì pudere di scantallu. Sì questu ùn hè micca travagliatu è u predatore hè avvicinatu, preparanu per saltà, avete bisognu à trisoru u pruvate di scurdari. Inoltre, pruvate à tirà a terra in l'ochji per disorientà. Per cumbattà u tigre, l'usu di petri, stani è simili. Sì ci hè u focu, puderà focu à u bastone è l'ondava davanti à voi. I Tigri ùn piaciunu micca e vittimi chì resistenu troppu attivamente, anu da ferà ancu, perchè pò retrocede.

9. Leopard

Una caratteristica più di l'animali felini hè chì caccia solu, è hè difficiule per avè cumbattimentu durante a caccia, perchè hè assai dilettante è ben disfatta.

Tip: Leopardi, cum'è leoni, mpidèvanu e so vittimi per strangulazione, ma ùn mi circà micca in l'ochju, perchè serà un sfida per elli. Per esse risparmiatu, hè impurtante stand standpoint, ma si u leopardo cummincià per avvicinà, allura hè necessariu, cum'è in u casu di u lionu, per pruvà parechje più grande è chianciatu.

10 U Gorilla

Eppuru sti simi sunnu simili à l'umani, sò più forte. I gorili, anchi si sò erbivore, pò aghjulassi manifestazione à e persone.

Tip: Se vi un primatu in ghjustu vicinu, ùn devi micca bisognu di movimenti sutturni, solu cun tranquillamente, perch'ellu si lasciarà. Questu vede l'animali chì ùn avete micca di pretendà u so territoriu. Se u gorilla tocanu a so manu, palesa u so affettu, è micca l'aggressione, chì l'aiutallu à calmà.

11. U Bear

Piacè à u fattu chì a maiò parte ùn porta micca attaccatu à e persone, solu à i grizzlies. L'animali aggettivu ùn tormentemu u so big saccheghje, u sguardu à purgà.

Consigliu: Hè strettamenti pruibitu di chianciallu à l'animali è di i muvimenti impresa. L'arrampicate è l'arbuli scattate hè inutile, perchè sarà fácil per un oghje per avè da vene. I Cacciatore chì si ncuntanu cù l'ore, ricumandemu di veda calmà. Pane u to bracce per parolle grande, è parlate in una voce bassa, chì mostra l'animali chì ùn sia micca aggressivu. Durante questu, retrovisite lentamente, ma ùn turnate a vostra volta à l'osteru.

12 L'assassinu abbilu

Per principià, vi vede a spiegà chì sottu l'assassinu di l'apicultori hè un hibridu di una apicultore africana chì hè aggressiva è ponu attaccà e timorini in l'omu. Lurate insetti peligrosi per sè stessu pò esse un perfume forte, decorazioni brillanti è ancu roba scura. Sè avè intendenu decide di distrughjini u bugnu bugia, ùn hè micca pussibule di evitari l'attaccu.

Avvene: Primu avete da pruvate à scapparà, prutegge a vostra riti. A decisione ghjusta hè di corse da u ventu. Ùn vole micca e to mani, perchè cè stà à pruvucari l'abi. Diving in u corpu di l'acqua ùn hè micca una opzione, finu à quandu ùn hà micca travagliatu sottu l'acqua, è l'abi ùn sera micca lasciatu di aspittà à ripetiri l'attaccu. Pruvate truvà un kind di refuggiu, è hè megliu se hè un edificu. L'autra opzione hè di copercia cù una manta o qualsiasi altre oggettu. Dopu quì, evaluate a vostra cundizione. Hè necessariu di sguassà l'attu, da quale u poison segue a flussu. Fate cusì: rasparà cù a so unghje per un altru objeto persianu. Pudete cuntattà u serviziu di rescue.

13 Shark

Ci hè un grande quantità di evidenza di l'attaccu di i tiburoni, è micca assai di sta lotta pozzu a survivà. U più periculatu per i ghjente hè un grandu cani biancu. Hè soru, ùn anu micca gustu di u gustu di una persona, cusì u solitu muzzicanu e so membri è abbandunate un sacrifìziu, chì danete à una rupture of the artery, è a purga persona.

Tip: Hè mpurtanti capisce chì i tiburoni in a maiò parte di i natichi à e persone da curiosità, per quessa impurtate micca di panice, chì chistu porta à movimenti innecesarii, chì in questa situazione sò micca micca necessariu. Hè vale avertitu chì a parti più sensibilita di u corpu hè u mussu, cusì avete bisognu à u prigione cumu più pussibule in questu locu. Hè bisogna à fà sbulicà.

14. A sirpenti tina

Ci sò parechji tipi di sirpenti venenu, ma hè stimulanti chì elli sò teme è evite e persone. Puderanu tumbà in modu diversu, ma in a maiò parte di u casu, u velu paralizzà i musculi, rizze sangue o stà u core.

Tip: Se tropezzate nantu à una serpente, ùn fate micca movimenti suttu è pruvucarà à attacà. A decisione curretta hè di retrocede lentamente, cambià a direzzione. Quandu a serpente perseguite, avete bisognu à pidà u vostru periculu per creà vibrazioni chì l'aiutallu à scantene. Sì una picciotta di una serpente, è ùn ci hè nè manera di dumandà aiutu, avete dettà a zona affettata sottu u livellu di u core per riduce u flussu di velu à l'urganu. Chjesa di u velu hè pussibule solu se ùn ci hè cunfidenza chì ùn ci hè micca ferita in bocca, altri affare ùn pò esse evitata. U venditore deve esse appiicatu à a ferita, nè micca più o più sottu. Sè pussibule, pigliate una figura di a serpente o memorizà e so funzioni, hè impurtante per selezziunà l'antidoto pertinenti.

15. Ippolitu

Enormi animali sò vjerziu è lentu, ma hè una ilusione. Imagine chì in l'Àfrica ogni annu più persone muten da l'attaccu di i hipopisti ca da qualsiasi altru animali salvatichi. Spécialement spéciale hè di esse in u spaziu di l'acqua di un hipopòttu, perchè percive com'è una amelette diretta. Hippo pò capisce a vittima in mezu à mezu à e so mandibula.

Tip: Ùn vale a pena esse fughje da un hipopóvru in folla, perchè pò esse ghjunta à i speeds à 50 km / h. A decisione ghjustu hè di scenderà un arburu è si rifughjate in un locu induve un animali enormi ùn ponu passà.

16. Elefante

Parechji percidiu l'elefanti cum'è animali lento è amici, ma in a natura puenthjenu pò esse aggressivu è rapùtu. L'elefanti pruvate di perforà a so prese cù i scherzosi è pisàvanu à morte.

Tip: Quandu l'elefanti sò in còllera è pronti per attaccà, anu aghjunghje l'aghjunamentu d'ubbutu è buzz. Simulerà simulà l'attache diversi volte, perchè bisognu à vede chì voi un avanti degnu, ma ùn avete micca scappatu. Fate tuttu ciò chì vi pare u più possibile è più veloce. Per ùn ùn atraisce àutri elefanti cù u vostru odore, affissà in a direzzione di u ventu.