Attraversu Orighjini cù u ... basura

In Nova Zelanda, pudete vede sights inudiale, u puntu principalu di quali sò cose necessarii: bras, flip-flops, cepali di dintori è assai più.

Inoltre, per a so uriginale, queste postu attrae assai turisteri di tutte u mondu ogni annu. Cumpiemu, hè questu veramente pocu chjaru, chì assai sò pronti à cambià diversi vols è ancu vedenu quelli sights.

1. Brassieres, bras, bras ...

Accuminciamu cu una vina suletta, situata in a parti cintrali di a regione Otago, in Cardron. Prima hè stata una fossa campagnola ordinaria, è avà - un veru oghje turisticu, decorata cù calzini.

È tuttu principiò à a fini di dicembre di u 1999, quandu da a parte, in una fissa d'altru persu quarchidunu quattru pene. In u 2 di frivaru di u 2000, featured 60 sconces, è à a fine di l'annu u numaru di tali robba era 200.

Hè interessante chì, cumu cun i residenti lucali chì anu orgogliu di una vista cusì imprudentita, ci sò quelli chì anu cunziddiratu stu ughjettu umilianti. Inoltre, dìssenu chì sta secunna di a strata hè periculosa per i drivers. Dopu tuttu, sò spessu distrettu à u roulu per vede u gustu interessante di a fasa.

Fortunatamente per assai New Zealanders, à questa data, l'attrazioni frustable di Holland attrae assai turisti è i fotografia prufessiunali. Inoltre, in u 2017, hà parechji millioni di bras.

E in l'ultimi anni, grazi a st'individualità eccezziunale, i vuluntarii anu sappiutu riprisentà soldi per u Fundu per a Caccia di U Canti di U Breast (nantu à a fasa sò fugliati caseddi picculi rosati).

2. Dopu averebanu dentalli

E cose ti dicerà di a fasa, appuntu cù u sapete di cumbattiti, chì l'attore Bret Mackenzie è u Primu Ministru Helena Clark di Nova Zelanda. Questu situ hè situatu longu a strada rurale tranquila di Te Pahu vicinu à Hamilton. Grazzi à i raspagghi, a fissa grisa è apparentemente micca spettaculu diventenu un veru decoru di a strada. U fundazione, o megliu u primu zintillu dentale, hè stata colpu nantu à ellu da u locale lucale Graham Cairns. Quien avaria pussutu avè pensatu chì documenti di persone riavveranu a so idea creativa e cumincianu a abbandunà e so articuli di i hygiene.

3. Quien necessite di sabatelli?

E un altru preziosu inghjustu, o megliu i fistini di a Nova Zealand, decoratu cù i vitturi tradiziunali. New Zealanders chjamanu stu dzhandaly calzature (abreviazione da sandali japanii). A strada, ùn si cunnosce chì era a prima persona chì hà dicisu di micca di spurtà i so scarpi, ma per aduttà a fissa cun ella. Malgradu, u jándianu diventò u simbulu nazzjonali di u paese.

4. A fianzione di rota

Puderete, sona stranicu, ma pare cusì assai, assai creativa. Questa bellezza pò vedà not farà di a strada principali Kingston. E sta castagna propria fatta di venti roti di camions hè fatta.

5. A venda di scarpi, joca è boii

Ùn sapete fà ricerne una fezza di lignu? New Zealanders in questu business sò veri prufissiunali! Fighjite solu à queste stace in Voodhill, Oakland nord-ouest. Hè soru chì ùn era micca un omu intelligente chì puderia piglià sti stivali di gomma.

Ma a fasa vicinu à a strada vicinu à u Capis Palliser, chì in Vairarap, hè aggratu cù boi culuriti. Unusually and at the same time colorful. In a parti cintrali di Taranaki hè un parintu di concellu cun centosi di ghjuculi di i zitelli. Hè stata fatta in 1997 da u locu residentu di Fei Yang.

A prupietà da a casa a ragazza truvò ghjuculinu di u zitellu. Perchè chì u zitellu pirdutu pudia truvallu, Fei hà attaccatu u ghjucatu à u muru di u concellu. Comu u risultu, parechji zitelli partianu per surtite i so venti carusi, i pupi è cusì, turnendu a muru grisa in un locu unicu è piacevule à l'ochju. A strada, ora a longu di questu muru hà righjuntu 20 metri.