A Regina Letizia hè publicata in u vistimentu Zara, acquistata di cinque anni fà!

Li tabloids anu riittatu scrittu chì a Reina di Spagna, Letizia, chì hè un icone di moda, sapi cumprendi a cose in una manera maravigliosa da a cullizzioni di u mercatu massu. Una di e so marchi favuriti hè a marca traditiva spagnola Zara, dispunibili à qualsiasi di i so sughjetti.

L'altru ghjornu, a so Re Royal Majesty hè apparazzatu à a ceremonia di prisentà u Premiu Nazionale di Moda in u Museu di Costume in Madrid in un vistimentu chì hà digià in 2011! Sembra chì a Signore Letizia hà ottuni ancu a modesta Kate Middleton. Questa persone corona macchè anu in l'attitudina pensativa à u preziumetru di a famiglia è pò esce i so vestiti cù parechji anni è visteghja i so figlioli in cusì accanti.

Stile, dignità, creatività

In ogni casu torna à a reina di 43 anni di Letitia. Ùn hè micca paura di cunfere l'imaginazione, intru entrata in cose da l'imbiancatura à l'accessorisi demucratici, è quarchi vota faciule. Allora, u vestitu in questa vale 5 anni fa 39,95 euros. Questu hè assai luntanu da u primu ghjornu in u vestitori di a donna di u rè Felip, chì attrae l'attinzioni di i modi commentatori. A pena a so settimana, una bella brunetta appareva nantu à una occasione suciale in un altru attellu "fiurali" per 50 eurò.

Leghje ancu

In più di u so arcu, hà sceltu i barche di Prada, pareanu maravigliemi cù i vestiti Zara, ùn sò micca?

Avemu digià annunziatu annantu à l'amuri di a Reina per l'accessorii inexpensive. Un tempu, e pagine di i magazini di a moda sò una foto di Leticia in penditu di Zara per 12,99 euro, in ogni casu, ùn pensate micca chì l'aristucraticu spagnolu si salva nantu à ellu stessu, è ùn voli ricevi cumprà cusì caru.

Per esempiu, u so vestitutu di casate hè stata inclusa in u cima di i vestiti di notte più belli di reali in a storia! In u 2004, a futura Regina Leticia aduttatu per un valdi biancu nè per un bagnu di 5 metri da Manuel Pertegas. E so dastichi ci vinni dicurata cù simboli auropulani di a casa reale, brodati cù l'oru è l'argentu.