Joan Rowling offre à settle in a so palazzu 18 refugee musulmani

Vittoriu di 51 anni, Joan Rowling, chì hè cunnisciutu com'è l'autore di e opere di "Harry Potter", ùn hè micca micca dolce. In Internet, una petizioni hè ottene una voce, chì offre u scrittrici per aiutà à quelli in bisognu di i paesi musulmani chì anu foru obligati di abbandunà a so patria.

Scrittore Joan Rowling

Ùn hè micca bellu di parlà, avete bisognu di aiutà

Oghje hè sicura per classificà à Rowling chì ùn sò solu i più abitanti ricchi in u Regnu Unitu, ma ancu assai populari. Una famosa donna ùn hè micca solu u so talentu di scrittura, ma ancu u fattu chì ella piace à prisentatu in manifestazioni in supportu di refugei. Giuvanni spessu ùn soli ùn l'atteghja micca, ma ancu soporta l'apertura di e cunfini di a Gran Bretaña per tutti l'abbinuti. Stu puntu di vista ùn hè micca piazzatu da parechji citatini di u paese è si dicenu chì hè urdinatu di Rowling per ùn publicà micca à i manifestazioni, ma per pruvà à tutti chì hè prestu per a cooperazione.

Unu di i siti ricunnosce cù changen.org, chì hè cèlebre per u fattu chì qualchese di l'abitanti di u pianeta pò creà una petizioni, reciclarle e votu à l'organizazioni pertinenti, ricutate altru unu hè aghjustatu. Citizen britannicu Marcus Orelius insistia chì Joan pò facilità ospità 18 refugees da i paesi di l'Est. Spiegà a so decision da quì:

"Sicondu l'informazioni ch'e aghju avutu, Rowling hà una casa chì in 18 quelli sò oghji vacanti. Perchè chì hà assai? Puderete diventà un paradisu immubiliu per i pupulazioni internamente disbitati. L'scritturi puderà furnisce queste chjassi à 18 persone per un periodu longu, è cun qualso liberu di carica. A strada, studiu e statìstiche, è hà sappiutu chì i rappresentanti masculi venenu à u nostru paese assai più di l'femina, cusì mi pensu apprupriatu per settle in a casa di 14 omi è 4 femine. In più, a casa di Joan hè aggradata da una grandi area di terra, chì pò ancu esse furnitu à i refugees. Puderanu accade una cità di piccina. Credu chì l'idea di una petizioni hè assai bona. Ùn hè micca abbastanza per parlà bella, hè necessariu di prestu assistenza à quelli in bisognu ".
Leghje ancu

A riazione di Rowling è altri

Parechji britoni s'interessa à a petizioni d'Orelius è in quattru ghjorni hà avutu 40 000 votu di 50 000 votu. Nant'à u modu, una campagnolo hè attivata sempre in e rete sociale, chì incuraghjenu assai politichi, attori, cantanti, affari è semplici riculi di Gran Bretagna chì sustene a pulitica di "cunfini aperti" per impregnà in i so diti immigrati da u livante.

Cumu a Rowling, mentri a reazzioni di l'scrittore à a petizioni ùn hè micca cunnisciutu.

A riazione di Joan à a petizioni sò ignurata