Lindsay Lohan divintò membru di u prucessu feminista in l'Arabia Saudita

L'attrìzia hà parlatu bè ripetutu annantu à u sognu di vultà à u filmu è di principià aduprate in pelliculi seri, u so sognu hè venutu veru! Lindsay Lohan hè invitatu à unu di i roli principali in a produczione di l'Arabia Saudita, u titulu di travagliu di a cinta "Frame". Un altru fattu hè sorpreneur, ora u cine hè postu cum'è u primu prughjettu feminista in u mondu islamicu! Circa stu prughjezzioni Lohan dissi à a rivista W.

L'attrenda accertò chì in u novu prugettu solu i roli di a donna è l'immersione in a cultura di u mondu islamicu sò prescritti:

"Scusciu i paesi orientali di l'altra banda, ùn hè micca solu u territoriu di ristrizzioni, ma ancu u locu induve a tendenza feminista evoluciona. I donne anu fattu esse participanti à a furmazione di una nova sucetà, sò sempre limitati in assai diritti, ma ogni ghjornu oghjenu a so voce. Avè cuminciatu à vende è acquistà cù a cultura di l'Islam, cumprese visitatu à l'Arabia Saudita è altri paesi musulmani, aghju avutu à a vita di una donna è e so opportunità in una manera diversa.

Lohan hà dettu chì issa hè attivatu travagliu in parechji prughjetti, ma hè u sparta in a stampa "Frame" chì cunsidereghja u più impurtanti:

"Ùn si puderete micca pinsate chì avete a pussibilità di diventà un participante di stu prughjettu - hè una grande rispunsabilità è l'onore. Avà à a mo vita un impurtante stadiu chì m'hà aiutatu à rifà a pezzi, ancu u mo travagliu è l'esperienza. A film narra una donna chì cambia a so vita, abbanduneghja u so maritu in America è cumencia à u scorcu in Riyadh (a capitale di l'Arabia Saudita). A pittura falesa alcune cù a donna arabe è l'apertura di un novu u soru di u mondu.
Leghje ancu

Mentre ùn hè micca infurmatu nantu à a data di liberazione di a film, ma tutte di curiosità aspetta l'apparenza di Lindsay Lohan in u rolu di una attrice seria. In più, avemu a pagari un tribute à a cura di i ghjudiziati è di i pruduttori, postu chì per un bellu pezzu, a industria cinematográfica in l'Arabia Saudita hè stata rigurata riguarda è numerosi pruibbii. L'apicultore di Lohan in a sucetà di l'attrici lucali hà digià avutu un scunvoru publicu, perchè a vita di una donna in l'Est è riformata da i taburi. I cambiani sò stati posti, ma pianu pianu, solu in 2018, e donne anu permessu di attistà avvenimenti sportivi è manicurà senza scortizza di l'omi!