Invenzione hè un signu chì un pudere micca fà?

A diferència di i seculars, i festivi di a chjesa ùn sò micca solu una occasione per l'alegria, ma un ricordiu di qualchì avvene significativu cunnessu cù a vita terrenu di Ghjesù Cristu, a Virgine Maria o santi martire. À questi ghjorni, ci vole à pensà à novu nantu à e so azzioni, à cumprenderà, per capiscenu una cosa assai impurtante. Ùn sò micca surprised chì certi restrizioni sò imposti nantu à i cristiani religiosi durante e grande festa religiosa. E sapete cun elli, sfurtunatamenti, micca tutti. Per esempiu, certi persone si sfrancanu chì fà nantu à a festa di u Dia di u Signore. In ogni casu, questa distanza pò è ancu esse chjapputu per esse micca per falla un errore accidintali.

A presentazione di u Signore - Storia è Tradizione

Questa festa hè celebrata in a fine di u ultimu mesi di invernu - u 15 di ferraghju chì u rumore di u populu hà ligatu cù l'arrivata di a primavera. Per i campagnari in Russia u ghjornu era assai impurtante, cum'è u friddu arrivò a fine, pudete sappiutu più liberamente è cumincià cù novi aspirazioni di preparà una stazione attiva di terra.

A tradizione di a Chiesa di Reunion, signori è direzzione chì ùn pò micca esse fattu nantu à questu ghjornu sò assuciati da a Scrittura Sagrada. Sicondu a Bibbia, 40 ghjorni dopu à u nàscita di Ghjesù Cristu, a Virgine andò cun ellu in u tèmpiu in Ghjerusalemme per cunsecreghje cum'è un monacu - hè stata a destinazione di tutti i figlioli maiò. À i passi di a casa di Diu, hà scuntatu l'ancien élder Simeone, chì, à vista à u zitellu, annuncia chì era u Salvadore. E siccomu era predittu chì l'anzianu, chì avia vintu in u mondu per 300 anni, moriri quandu ellu vede u figliolu di Diu, u ghjornu chì Simeone mortu è hè statu dopu classificatu com'è un santu.

Dopu questu, è hà cuminciatu à celebrà a festa di a riunione ogni annu. In Ghjerusalemme, in u 4 ° seculu, a festa durò 20 ghjorni, durante quale custruìanu liturgioni solenni, processioni cù candele, u misteru di purificazione hè stata realizata, etc. In Roma antica, u sviluppu primu di cilibraru principiu in u seculu VII, candele eranu illuminati, è a liturgia era celebrata in a Basilica di Santa Maria Maggiore. Dopu à u 10u seculu, a tradizione s'hè difunnutu à tutta l'Europa, è dopu à a iglesia russa.

Chì ùn pò micca esse fatte nantu à u VII?

Tutte le pratiche ortodoxu ùn deve sapè micca solu di a festa di u Salvadore di u Signore, ma ancu di ciò chì ùn pò micca esse fattu nantu à questu ghjornu. Inoltre, ci sò parechji restrizioni:

Inoltre, ci hè un signu di e persone chì ùn hè micca putente di mette una purse, cunieculi è muniti nantu à una tavula in a cucina nantu à i Syllables - altri o soldi da a casa si trasferissi.

Àutri signa di

Per pudè disfrutar di u spiritu di u ghjornu solenni, avete bisognu di sapè micca solu ciò chì pudete micca fà nantu à a Festa di a festa, ma ancu di ciò ch'è fà hè necessariu.

  1. Avete visitatu a chjesa, preferibbilmente a famiglia sana, per difenda a preghiera.
  2. Da u tèmpiu, ci vole à piglià a casa e candileru chjucu chì vi tocca à vede cun voi. Scacciaranu di u danu di casa è di prublemi.
  3. Pudete ancu illuminà l'acqua, è dopu avè tornatu a casa per sprinkle è in i rinforzii o l'hàmudu cù spazii afflinati in sè stessu è i membri di a famiglia per guarì.

U populu rumanu in Sklyonka note chì o ne era neve nantu à quellu ghjornu. Si i flacciatelli di u fioccu, a primavera hà bisognu di aspittà un pezzu. À quellu ghjornu, pruvucò e vacche da a casetta - pè calenderà, è un lettu fù leggutu nantu à l'avanguardia, perch'ellu hà prestu andatu.