Malati di a pera

Quantu piacevule à vede à i foglie ghjorni fugliale di frutteri in primavera: pereddi , manzano, prugna. E pari chì tali verbi freschi si cumpienghje micca finu à l'invernu. Ma certi volte i foglie nantu à l'arburi cumencianu à torce, formenu spots è e caghjà in u piobu. Se u fruttu hà digià principiatu in a pianta, ponu scritta. Quale hè a materia? Ci hè chì l'arbuli, cum'è e persone, pò fà malate. E pira ùn sò micca escepzione. Parlate di e pezzi pereddi è cumu per trattà.

Malati peri cumuni, i so signali è u trattamentu

Moltu spessu i pezzi sò affettati di una malatia fungosa periculosa - scab . Sta maladie sviluppa particularmente forti à u primu istati, in i periodi di alta umidità. In u fondu di e foglie di a pera sò spots. À u primu sò orbi, cum'è l'oliu. Allora un cappiddu marrone-verde hè prisenti nantu à e foglie, cunsistenti di spori di fungi. Sì l'infizzione di a scabia s'hè succritu prima, a ghjente si passa da a folla à u fruttu à vinu: anu una forma irregular è fera. Spessu si crack. Nant'à i frutti appressu quasi grigu-nivuni nìuli o pustamenti neri. Sì a maladie hè intrutu in l'isula critica, po esse u prugettu tutale di pira.

L'agenti causativu di a scabie inguerni in i foglie imposti. In a primavera, nantu à sti foglii pareunu scherzi - ascospora. Spori maturi è infecte ghjoveni foglie è mandi. Spécialmente rápidamente e spori criscenu, diventendu un miceliuniu, in i periodi di i chjosi forti è u clima cálido.

Comu regula, per trattà a pere pera di a perra, hè necessariu di cullà tutte e foglie cadute in u vaghjimu è distrugge, è in a primavera, spray l'arbureti cù u liquid Bordeaux.

Una altra malatìa formidiglianza chì prupone grandu danni à u peramone hè a moniliosi o, in altri dritti, a putenza di fruttu. Spori di i funghi hibernate in u fruttu infucatu. In a primavera sò stati cuparti di e novi spori chì infettanu fruttu ghjovanu.

A malatizza cumincià à u mità di l'estiu, quandu i frutte di pames cummincià à chjudaranu. U cuntributivu à sta alta umidità è e altitudine temperature. L'agenti causativu di a maladie penetra in i fissuri di u fetus, spedizione o posti di friczione di u fetuu malatu è sanu. Un pianu pettu biancu palesa nantu à a pera. In ogni casu, anu aumentatu, spessu cobre u fugliu integrale; hè scuru e bellu. I frutti infatti sò culpiti, è u funziunamentu chì si sviluppa in elli hè trasportatu da ventu è insetti à altri arbre.

A malatia si sviluppa dopu a collita. Per quessa, avete bisognu di regularmente a sorte di i frutti dispuniti in almacenamiento, è sguassate i decadenza.

U trattamentu di l'arbe di pearu da a putenza di frutti hè a cullezzione obligataria è a distruzioni sussegwenti di e frutta mummificate in u vaghjimu o primu muvimu. Durante a stagione, l'arburi sò spuljati cun una mezora di Bordeaux.

Enfermedades di e foglie

Da u mità di l'estiu, a furmazione di foglie perale, chjamatu u locu marronu, pareva. Sta malatia fungulosa si manifesta prima di picculi marroni pane nantu à e foglie di a pera. Allora i spots crescenu. A maiò parte di spessu, a malatia si trova in u sughjettu di credenze di sustanzi chimichi o pesti. U trattamentu hè listessu chì cù scab pereddi.

Prima, nantu à e foglie di u piru, pudete vede tene manichevule, sìmuli à l'ovinzione, chì pò aghjunghje in grandezza. Allora nantu à a parti infermale di i fogliosi affucati parevani prugrammi. Questi sò signali di e ferghie a pera, chì ponu purtà à un debilitamiento significativu di l'arbre. Sta malattia fungale pò esse realizatu nantu à uppiginu, è in esporas da esse trasfiriti à frutti. Per quessa, ùn pudete micca pianificà i ghjuvillenti vicinu à l'orchard. Hè pussibule di cummattimentu di ferru di preparazione di sulphuru, u stessu liquidu di Bordeaux è àutri fungicidi.

A tanti pesti è e so patologii reduzanu significativamente a crescenu di sti frutti savurosu è utili. Cusì, avete bisognu di travaglià sempre per prutege l'arbureti di fruttu in u to giardinu, è dunque riceve boni racolti.