Henna painting

Ughjetti etnicu in u mondu di a moda muderna hà un rolu impurtante. Patula hà dedettu forti da a manu di u maestru nantu à a pelle cù l'aiutu di l'henna, sò capaci di rimpiazzari l'addevu. Chì hè u nomu di Henna Pittura? Puderete truvà parechji nomi, ma spessu ciò chì chjamà mendi o mehendi. A pittura tradizionale indiana di Henna nantu à u corpu, chjamatu mehendi, hè adattatu per decorare a pelle. I principianti sò offriti per cumincià acquisti cun l'arti di a pittura di Henna da l'appiegazione di i moduli nantu à i turmidi, l'abdomen o l'antenati.

Stu pigmentu di e piante naturali si tene u pilatu in tonalità marrone è rougesanu, chì varienu in intensità. Impussibile assai impressore indican ligature nantu à e mani, i petti è i turmidi. In cumbinazioni cù u bitumeneru orientale è l' articulu di u filu di l'articulu hè assai beddu.

Tècnica Mehendi

Mehendi, o una pintura di henna nantu à u corpu, hè un adornamentu tempurale. Se u maestru facia tuttu correctu, u mudellu durà più di dui simani. Quandu a pianificà à appliendarà un patronu di Henna à a vostra pelle, avete da pruteggiri a ropa è u mubile da u corpu accidinente. U pigmentu hè lavatu da a pelle, ma e cose sò più cumplate cù e cose è l'ogetti. Prima di fà una pintura cù l'henna, preparanu a pelle. Per fà quessa, degreate, fate u prucessu peeling. Questa hè necessariu per esse ch'elli i patroni sò sviluppati da u maestru per a pittura di henna, stanu nantu à a pelle per elli nenti. Piglianu ancu u fattu chì a henna ancu chì tene mancu pelos, perch'elli ci vole à sguassà. In 14 giorni da u patronu è una traccia ùn sarà micca, è i capelli rossi ùn mi parevanu assai estetichi.

In seguitu, avete bisognu di preparà a pasta, s'ellu avete solu u pane di henna. A ricetta tradiziunale hè abbastanza simplice, ma hè megliu di ottene appiccicate in tubi per evità di difetti in i prucessi. Hè nutate chì u culore di a stampa ùn pò micca esse previstu in anticipu, perchè deve di a cundizione di a pelle, a so densità, è ancu u tempu d'interaction entre u paste è u corpu. Affettate l'ombra è e reazzioni chjovi individuali chì avianu in u corpu.

Cusì, i dibujosi sò scelti, è a pittura di henna pò principià. In a pelle cruciata cù un sbagliu o ghjacciu, appiccicate hè appiccatu, crea un ornamentu. Se a linia hè stata aduprata per esse inglenza, l'aghjunghje si deve sguassà immediatamenti da a pelle cù u discu di cuttuni per impedisce u pigmentu da esse assimilati. In principianti sò cunsigliate per u stencilli speciale. Se ùn ci hè micca cusì ghjustu, pudite prima sketch un sketch of the drawing on a pelle cù un cartafettu cosmetic o un marcatu nantu à una basa di acqua. I sperienti recettanu di imponì una pasta di a so alce di l'almenu dui millimetri di grossa. In generale, u più spessu hè, più longu l'ornamentu durà, u so culore sarà più saturatu, è i linii seranu più claramenti.

Dopu chì u patronu hè pronto, vi deveru aspittari chì u pezzu si stà completamente. Pudete scancerà da a so peddi prima di quattru o trè ore, ma u risultatu ottimali hè stata ottata prima di ottene 5-6. Excellent, se u prucessu di secura sottu à i raghji di u sole. A calorata cunghjunata cù a luci pruteghja chì u prughjettu biatugianu durarà quantunque più pussibule. Restani di pasta secca ùn sò micca sappiutu cù l'acqua, ma cun un tampon hè umidatu cù u zuccaru di limonu. Dopu à quessa, a pelle hè lubricatu cù qualsiasi olii vegetali, chì dà a stampa un santu più fugliale è un bellu fiore. Ci hè u più chjucu u patronu di l'henna sarà in cuntattu cù l'acqua, più longu si retenu a chiarità di i fillei è u bellu pianu di u culore. In un ghjornu turnarà aranciatu, è dui ghjorni dopu un sordidu marrone scuru era acquistatu. Duvintà settimane, è da a decorazione uriginale cù un accentu orientali ùn esiste micca rileva!