Perchè i zitelli nascuti cù disabili?

Un zitellu sanu è alegru hè u sognu di ogni mamma. In ogni casu, in pratica, micca sempre cusì. Quarchi cosa hè chì già di nascita u zitellu hà disordini di u prugettu chì limita i so capacità, è à volte volte cumpressa cumplicità cù a vita. Per quessa, ancu prima di u nàscita di e femine in imbarazzione interessate à a question di perchè i figlioli nascinu cù disabili.

Chì sò e cose di u nascita di zitelli cù disabili?

Sicondu statistiche, circa un 3% di tutti i zitelli nascuti in u mondu ci sò natu cù anormalità. In ogni casu, in fatti, i disabiliati di u viaghju sò più cumuni. A natura hè creata in tale manera chì, in a maiò parte di i casi, i zitelli cun i disordini di u sviluppu ùn anu micca appena à tutti; tempu in u sviluppu. Allora, circa u 70% di tutti l'abortu spuntane à un termini di 6 giorni si trovani per l'anomali di genesi.

Per capisce ciò chì i zitelli sò natu cù devvi e in quale casu succede, hè bisognu di sapè di e pussibuli causei di u sviluppu di e violazioni. Tuttu chistureghja pò esse diventata da: indipendente (esogenu) è internu (endogenu).

Fatturianu Esplora includenu i fatturi chì avianu influenzatu u corpu da l'esternu, hanu purtatu à u sviluppu di devviazioni. Pò esse:

Frà i fatturi endogeni sò i primi posti anomali genetichi. U so apparizione hè influinzatu diretta da:

Cusì, abbastanza spessu, e mariti expectante sò interessate à a dumanda di se un zitellu cù devenza pò esse nascita se u patri hè 17 anni. Comu chjamatu, l'età di i genitori ùn hè micca l'ultima influenza in u sviluppu di u fetu. In vista di l'imperfezzioni à questa età, i sistemi reproductive femminili è femini, a prubilazione di l'apparenza di i zitelli cun anormalità hè bella.

Inoltre, sì u babbu ghjate quellu 40 anni, un zitellu cù devenza pò esse nascita, è ùn ùn hè micca dipindesa da ch'ellu sia un disorder di salute o micca. U fattu hè chì, secondu l'studii di i scientisti occidentali, hè in l'omi cù età chì u risicu di l'anomalii di e crescenu di i zunchesi, chì in a fine pò purtà à devvià in i zitelli.