U vinu d'aranciu di mare

D'aranciu di mare, assai amatori casani sò una manghjà dolce o fragrant gelatina, ma ùn tutti ùn sapanu chì hè adattatu à vignaghjoli. Quandu hè u tempu di vindà, ricurdate i nostri ricetti di u vinu, grazi à quale avete un vinu divinu di culore aranciu cù un arricumatu gustu è un gustu aghju. Semu felici di dite chì vi farà u vinu di u buckthorn di mare.

Ricetta per vinu articulu di mare-buckthorn

Ingredients:

Preparazione

Basta racogli più ricchi, micca fruttu è ghjunti cun un mezcladoru. Seabuckthorn per u vinu ùn ponu micca lavatu, postu chì sò i bacteria nantu à a so superficia chì cuntribuiscenu à u prucessu di fermentazione. Sì si sò assai bruti, pudete limità cun un pappu secu. Allora aghjughjà u boscata machata in parechje volte per a gase, dobbe in mezzu. U zucchinu d'aranciu di u mare hè speditu in cuntenuti di 5 litri è spedinu in ogni vetru di zuccheru. Allora aghjunghjeghji i petti nantu à a gase è lasciate durante 3 ghjorni. In qualchi ora, spuma di naranara sarà furmatu nantu à a superficia, chì cunsulemoschinu. Dopu à 3 ghjorni, purtammemu u zuccheru cù u sedimentu in una buttiglia grande. Dissolute distanza 2,5 kg di zuccherinu in acqua calda è vendu l'arrizzu in u zùccheru di mare-buckthorn. Dopu fattu quessa, aghjunghjemu a ferita di preparazione in fermentazione. U restu 2.5 kg di zuccaru granulatu hè spartu in i partijiet equitabili in u 4, 7 è 10 ghjornu di fermentazione. Inoltre, un pocu di volte uni pochi volte, pudemu puderebbe saccu u cuntinuu cù u vinu, perchè i so pareti sò stati lavati. A fermentazione attuale finisci cù a furmazione di una strata fina di l'oliu d'aranciu di mare è nantu à a superficia di u bè, chì hè dilujatu currettamente è chinu d'acqua. Allora nantu à u cuntinuu, pusendu annantu à un guantu di gussera inflatable cun un foro perforatu in u dete. Aduprate 3 volte percolate in un tatu densu per riddà di u sedimentu, è abbanduneghja u vinu per fermentà. In u cuntenutu di novu installate u guanti è trasfiriu à una stanza cun una temperatura di circa 12 gradi. Ddu u nostru vinu durà 3 o 4 mesi. Una volta un mesi è una mità femmintaghja u vinu, eliminendu u sedimentu in u fondu. Per fà più attraente, hè bisognu à alleanzi u vinu. Per fà questu, i bianchi sò spartuti schiettu da l'ghjuvanza, beate, periode ghjornu d'acqua. Allora l'aparu favurèvule hè mischieru cù un litru di vinu, è poi u licore resultanti hè spurtatu in una buttiglia cun un fiore finitu. Adupratu, a vanda hè moltu mistata è si senti sola durante 2-3 simane. Dopu u prucessu di esclarzioni, avemu un vinu biancu da u zuccaru di u buckthorn di mare cù un tatu d'aranciu. Avà hè necessariu di valdi in buttigli è partenza à a temperatura di l'ambienti durante sei mesi à stà.

Ricetta per u vinu da l'aranciu di mare

Ingredients:

Preparazione

Scacciaremu i frutti, spremce u zucchinu, dilùscinu cù un pocu acqua, mette u meli è si vendu parechjimi per a fermentazioni. Allora vultà u vinu in fiaschi lavurdi, plug the cork è a mette in un locu frescu. U vinu fattu di l'aranciu di mare hè altru in tuttu l'annu culore è diventerà tutta trasparente.

Cunsiglii utili à cume u vinu di l'aranciu di mare

Se vulete, chì a zuccarera hà vultatu in tutta sforza cù u gustu refine unicu, observe e seguenti cunsiglii: