Angina - trattamentu senza antibiotici

Avete un corpu di gocce? Parlà è aghjunghje pocu, ma in un termometru di 38-39 gradi? Hè assai probabbli, anu angina e si deve trattatu per evitari cumplicature. Ma hè pussibule curà una garganta senza antibiotici? Iè! Ci hè parechje metudi chì viaghjeranu aiutu à u pacchju piglia ghjunghje nantu à i so pedi senza piglià diverse pills è i sciroppi.

A superà l'embiu generali cù angina

Se avete decisu di trattà una garganta senza antibiotici, prima di tuttu ciò chì ci hè bisognu di migliurà i miccanichi di difesa per a luttà l'infezzione. Fornite u paci:

Senza antibiotici, pudete curà una garganta di grigia, ma ùn pò micca fà senza medicazione à tutti. Per fà pronta à sentu megliu, avete bisognu di piglià drogheres sulphanilamidi. Hannu un effettu bacteriostaticu. Ùn hè micca valenu vi combatite a frebba cù rimedii folkiati. Per questu, hè megliu utilizà l'agenti antipirituali cum'è:

Comu libbirà di a malatia di a malatia è cù a garganta di sera?

A quantu a cura di angina senza antibiotici, avete spessu lavora a bocca. Questa prucedura abbandunà u cuntenutu patologicu da l'orofarenza è anghjulu i sintomi agiate di u malu. Pudete lavà a bocca cù:

Sì avete angina purulente è avete dicisu di trattà cù antibiotici, dopu à 15 minuti di rinfriscà, dissolve in a bocca l'altru compressi antisettiche:

Aiut a liberazione di a garganta di sera è di l'aerosols muderni. Anu effetti antimicrubbià, analgésicu è antiinflamatori. Aduprà unu di l'aerosols pè trattamentu: