Plantendu pira in u vaghjimu

A più ghjardiniera accumincianu a rinuvà l'ortu è pona à l'arbureti novi in ​​a primavera. In questu articulu, vi cunsiderà e vantaghji di un inseme di u vaghjimu, in pezzi particulari. Oghje chì u periodu hè abbandunatu perchè ùn anu micca sapè à fà una pira in a caduta. Ma se seguite uni pochi reguli semprici, i vostri esforzzi sò definitu solu coronati cù successu.

Avvanzi di cultivà e pira in u vaghjimu

  1. Hè facilitu per elogbirle un materiale di sembra di qualità in u periodu di u ghjornu. I piantini sò digià un sistema radicali adupratu per questu pezzu, u bulu cumminatu cumparatu.
  2. In u vaghjimu, l' scelta di variità sò assai più larga, è u so costu hè più bassu. Tandu puderete cumprà un materiale di cultivà affidàbbili è a probabilità di a so sopravvivenza hè assai più altu.
  3. In u prossimu di vaghjimu, ci sò più chjappi per truvà campi di dui anni o d'un annu, chì sò megliu adattati. Hè in elli a razzi è e parti di l'abba cumpunite sò sviluppati approssimamenti apprezzamenti è l'arghjintu cintrali durante a scavi hè assai megliu cunservatu.
  4. In u vaghjimu a terra sorta quessa, chì permette à l'arbre à stabilisce. In u primu mannatu, prupone l'arbureti in a terra frozen è di sempre micca caliu, è per quessa a probabilità di a morte di i pianti hè più grande.

Cumu possu fà una pera in a caduta?

Perchè tutti i vostri sforzi eranu justificati, avete bisognu d'observà un pocu di simplicità, ma assai momentu impurtante di cultivà una piru in u casamentu. U primu passu hè di preparà un locu. Sì avete abituatu di pone di pidali pezze solu in pezzi di pidali, u so diminuitu duve almenu 60 cm à prufundità, è un diametru di l'ordine di un metru. In più u più prudutte, più longu a vostra muddica serà furnita cun un periudu favore per l'adattazione.

Ci hè una altra manera di fà una palla in a caduta. Ci hè chì si pò fà senza un pattu di pattore. Hè abbastanza per fà una depressione in a terra a grandezza di u sistema radicali di un arbre. In certi casi, e piantini sò colpi in un terra benitjatu, tuttu questu hè sprinkled with soil da a cima è a cullina hè sparghje crescita.

Una di e regule per u so speranza di una pera cù un fucunu hè a so scorcia curretta. I mursi deve esse solu pura, prima ùn anu bisognu di un capru di terra fertili. Scorchite si deve esse fatta in anticipu, perchè in tempu chì a prufundità hà crescita per a subsidenza di a terra, chì pò causà a morte di u sistema radicali.

Per separà, ci debburevanu nantu à cumu fà per plantà una piru in u vaghjimu nantu à i loci venti. Scopre u fossu duppu duie volte è ponte pezze di legnu, cartuni o fritte, almenu 30 cm di fondu à u fondu. Poi pour un capu di turf è valdi a strata cù serratura cù calce. Cumplò, omucci u terri di u giardinu.

Curingu di a perra dopu à cultivà

Dopu chì u travagliu hè fattu è a piantina hè digià in u so postu permanente, cura di esse pigliata per verificà chì hè degnatu. Unu di i momenti più impurtanti in questa attività hè a poda di a perra dopu à vende. Questu hè specialmenti impurtante per i variità cù una corona curve o unica. Prununzia hè di assicurà chì ogni librettu riceve u sole di u sole in u veranu. In generale, l'arbre hè in legnu è hà bisognu di boni illustrativi. Per fà questu, tutte e branche chì crescenu à a corona, si deve esse chjappu. Ci hè una parolla, chì ci hè necessariu di sguassà e rami più minimi, postu chì ùn sò micca cuglieriatu nessun manera. In fattu, a vindia ùn hè micca solu per a raghjunu chì ùn ci hè micca bè luminu di u sole.

Quandu pruponite una pera, insercanu tutte e branche. Se avete bisognu di quelli chì anu più indurisce altre vaghjime, deve esse spustuti, u restu pò esse abbandunatu.

Dopu à a pianta, hè necessariu di abundanti abbastanti l'arburi. Dopu à a terra, un pitturinu è e voce si sò furmati, anu da esse sprinkled cun una nova capa di terra. Assicuratevi di coperchju in terra nantu à a piantula per prutege.