Sophia Loren hà rivilatu u misteru di a stampa chì era circava in u collu di Jane Mansfield!

Hè impussibile di crede, ma questu annu cumple quasi 60 anni d'una di e fotografia più emblemichi di Hollywood - quellu chì actrice Sophia Loren ùn circonda à u casu di l'actress Jane Mansfield.

Oghje, questa foto hè certamente chjamata imaghjini di u virus, è da cunsiderà dinò in spreads di ghjurnali è pittura glossy, l'esercitu multimillioni di dumande di ammiraturi di l'attrista appressu, guessendu - ella "stares" à u vestitu, ghjilosu di e forme di Jane Mansfield o quarchi anu à odia à a so valentia?

In pocu tempu, a rivista di culte nantu à celebriti "People", preparanu per a pubblicazione u libru "U 100 Best Celebrity Photos" (solu 100 best photos of celebrities), solu ùn pudianu ignore stu fattu ...

"Quandu avemu dicisu di cullà un libru di 100 best photos of celebrities, questu hè u primu di un centu chì veni à a nostra mente," - dice u reactore principali di a rivista Jesse Kagle.

Ma più impurtante - dopu tantu tanti anni, Sophia Loren hà fattu pietà di l'audienza è accunsenu à scopra u sicretu di a so stile star-starred in the decollete!

Ci hè chì a storia di unu di i viaghji più picciotti passa à l'annu distanti di u 1957 - trà l'altre cose, un attornu à a vita di una attrice italiana, chì era amatu abbrazzatu in casa, ma vedi ùn anu vistu nantu à scrini d'Hollywood. Questa notte chì Sophia Loren palesa per i fotògrafi, da a ghjusta, era a so nuvola stilica - u ghjornu di prima di firmà un cuntrattu cù "Paramount Pictures", è quelli à ritornu, "ringraziatu" a so grand festa!

No dubbitu, u luxu Italianu era prontu per un'infurzà l'attenzione da a stampa è di i paparazzi, ma micca per un tali fallimentu ...

Hè struitu chì, literalmente, tutti i figuri famusi di a industria cinematografica cuglia in u hall. L'attriglia a Jane Mansfield hè ancu in a lista di l'ospiti, ma permettenu à vene quasi l'ultima. Per Sophia Loren fù un insulte pocu, è l'ultima gota, spoiled the spirit, era l'outrageous actress outfit!

"Ghjera andatu finu à u mo desk. Sapia chì tutti ci avianu circatu. E si s'assettò ... Escucha! Fighjate à a photo! Avete vede induve i mo ochji sò diretti? Mi vede à i so capelli, cusì sò assai teme chì elli pensanu à fallu in u mo platu! A me faccia solu scantu! Aviu era scantatu chì u so vestitu scopre - BOOM! - è tuttu hè spargugliatu nantu à a tavula ", - recita l'attrice.

A strada, Sophia Loren confessa chì per tutti quelli anni, a più parte di l'amatori venenu à truvà per un autografu cù sta stampa:

"Parechji volte iu vinni prisintatu sta photo per autografu, ma ùn aghju mai. Ùn vogliu micca fà qualcosa à fà cun questu. È dinò di rispettu per Jane Mansfield, perchè ùn hè più cun noi "(Mansfield mortu in u 1967).