Calcarii belli calzarii altìssimi

I primi calzarii di i donne cù tacchi si prisintonu in u XVIII seculu. Dopu ddu puntu, a forma è l'altura di u piuvessu hà cambiatu tuttu u tempu, ajustendu à i capricci di i moddi muderni di a moda.

In tuttu manera di moda era sempre altissima furolevuli, facennu a figura slim, è marchja sexy. À u cori di un taleddu hè un vinu di metru ralivatu cù una altezza di 8 à 12 cm. Pese à u fattu chì i studs sò ricunnisciuti comi i più belli, stendi di tutte di donna pò caminari in ogni ghjornu. Hè per quessa a più frequenza di i piuviti nantu à u hairpin aduprate a funzione di festa, per esempiu, per aghjunta à u vestitu di u vestitu o fiancu. In i cullezzione di questu annu, i diseggituri ùn anu micca mancatu stu mudellu senza cura. Comu esempiu: calzini fiminili femini sbagliati cù una hairpin di Elie Saab è Jason Wu .

Quist'annu, l'scelta di mudelli nantu à i catwalpi hè impressiunanti. Pudete vede parechje scarpi di donna bella in altizza, mediu è tacchi cale.

Frà i tacchi alti, i più cumuni sò:

"Culonna" hè cunzidiratu u puntu più altu. L'altezza di 5 centimetri è quì sopra, hè assai stabilita per a larga formate larga.

Un sceltu largu è piane, chjamatu "rochete" in u rococcu di u XVIII sèculu, introdutte a marca Damir Doma.

Calchi beddi cun u taccu pocu grossu hà dimustratu a marca Lanvin è Miu Miu. Cuscini i tacchi cù pedi culu è transparente ponu calzari bè è bella.

Ci ponu esse nutatu chì tuttu hè ancu popularu è un corpu statali di altu mediu chjamatu "vetro". Wide at the base è narrowed downwards like the stem of a glass. L'altura di un taleddu retrou ùn sò micca nessunale più di 7 cm. E elegante di scarpi cun u «ryumochka» di stu annu eranu prisentati da ditta famosa Nina Ricci è Christian Dior.

Calce u beddu pezzu petite

Tacchi bassi, prisentatu in e cullezzione di moda di questu annu, sò dinò:

Fate i scarpi di tufu, hè incredibile assai populari chì i scarpi di l'omi sò promessi d'esse suldati micca solu cù i piuviti classic, ma ancu cù faldes.

Un pruduttu in un caladoru in u furmulariu di una bola hè creata da celli di designatori.

Ancu più amazizzati da u fanàticu di u futurismu Gareth Pugh, avendu presentatu a curvatu in a forma di una balata da a forma rectangulaire.

Soluzione di culore è di decoru di i tacchi eleganti belli

  1. In i novi cullizzioni i pusizioni di punta sò occupati di bè calzarii cù tacchi luci: beige, solidu, u lettariu. Li culori di Corsica sò assai prusperati una sizzioni - più spessu si pò vede cuntrastanti cuntrastanti di colore.
  2. Questu anni hè assai populari u tigre è i stampi leopardi, è di imitazioni di a zebra skin. Un locu spéciale hè occupatu da i scarpi in pezzi, una striscia, una casgera.
  3. In quantu à u decoru, sò i larghi sò di grandezza. A cunfirmazione sò i cullezelle Givenchy, Rochas, Jason Wu è l'altri. Ùn l'ultimu postu hè occupatu per una decorazione etnica, decorazione cù spicci è riveti in u stilu di roccia.
  4. Calzature di scarpi cun tacchino sò braccialetti, strapelli è cilesti nantu à u turmiu. Ancu i "barche" di Ellie Saab, chì in principiu ùn ne micca bisognu di i venti nantu à i so pedi, sò imbeaghjetti cù strapelli decorati.
  5. Spessu, pudete truvà micca qualcosa micca coperta cù u metalu o richly decorated with colored stones heels.