Psiculugia di gestiti è espressioni faciale

Cum'è sapete, solu u 20% di l'infurmazioni avemu verbalmente (verbalmente), u 80% restante - da fonti non verbali, per una distanza in cunvegazione, cumpurtamentu è ancu robbi è ornamenti. Tuttu u sopratuttu dà una stampa affidativa di a realtà. Eccu, avemu capitu chì quandu una persona hà salutà cun affettu, ma cù i so braccia crosta, in verità - ellu ci allora di noi è dice: "Ùn sò micca cunfortu, micca còmode". Sapete, l'espressioni faciale è i nostri gestiti ci duna signali in un nivellu subconsciousu, sò più veri chì i paroli prughjettati di i sensi di u sensu di u sensu cerebrale.


Psicologia - chì fà gestisce?

"Pensu à quellu"

Chjarremu ancu questu gestu hè abbastante semprici. Una persona chì hè in u so pensamentu, perpende è abbandunatu in a vita verita. Dunque, ellu pussedi piglià a manu vicinu à u so tempore, toccu a so testa, scratchate a so testa, affittu nantu à u so bràcciu. À questu tempu, travaglia a so testa, è prova di dà un signu annantu à questu.

"Ju interessu"

A persona chì avete interessatu in pruvà à actuar quantunque pussibule durante a conversazione. Per esempiu, cum'è una lezioni interessante, quandu i figlioli di u mistieru interessatu anu silenziu mortu in l'audienza. U vostru interlocutore hè inclinatu à voi, pruvatu di ùn fallu micca micca di e vostre parolle, ùn vi nun l'interruzza è esce prestu, u cuntattu visualu hè sempre presente. U listener ùn seguita u so spressioni faciale, cusì i so ochji o bocca ponu abrirse.

"Ti rispìattu"

Psiculugia di gestiti di l'omi. A persona chì vi risponde, vi salute da a manu intimamente, se pudarete, per un bellu pezzu, cù a to manu diretta è estesa. Hè cusì crea à i vostri più di e cundizioni cumu cuncrettu per l'incendiarse. Un omu ci dà una donna una manu à surtite trasportu publicu. Questu gestu porta in nteru micca solu un caratteru formale, quandu un omu vi aspetta è tene di piglià a vostra penna.

"Sò propensu à una rapportu confiali"

Psiculugia di gestiti è espressioni faciali di l'omi de l'omu chì u primu sinistru di una relazione estreta, di fiducia hè una distanza curta, insignificante entre tù è u vostru interlocutore. Basatu à a distanza, pudete ghjudicà quantu fiducia, è vi permette di passà u vostru spaziu persunali è entri in a zona cunfortitu . À questi attributi ci stillu priaccupavanu: micca i braccia, u bravu cù a manu è i so maghi; E li palmi sbagliati sò diretti versu u celu; apertura di una persona, sincerità, un sonnu, risichi senza risorsa; curazione di tuccallu in a prima reunione, è più importantissima - a persone chì simpatisce, copriu còdici, i vostri gestite è i mo fistivi.

"Sò difendendu"

Ci hè parechje varianti di gestiti è posture, chì a psiculugia di quali hè diretta à a prutezzione, in l'omi, di cresce l'area inguinal in tempu nantu à a pusizione, per incrocio è di custruisce un muru trà voi (in una introdenza deliberata di una terza persona). I modi ponu esse tutti i tipi di: l'usu di un fazzulettu, facennu a manipulazione cù u nasu è l'uce, amene u zitellu sottu u caprettu o capelli, mani in borse, avè attentu à ùn tocà l'interlocutore, chjudendu l'ochji cù a to manu, sempre vistutu lenti.

A psicologia di i gestiti di e donne hè una maraviglia! Dopu avianu masterizatu, a zitella sarà più faciule prutée de l'omu sapendu chì ella si trova à un contactu vicinu.

I gestiti femini è u so significatu à a psiculugia