Patissoni picchi inchiati, fornuti in u fornu

Da u picculu fruttu stellu di una forma interessante chjamata patissons, pudete fà un bocca efficace, imbullendu cù carne piccante è coccia in u fornu. Dà cumu implementà dinò idea, avemu descrizzione quì sottu in i nostri ricetti.

Cumu pudè pancetta affumicata, fornutu in u fornu - ricetta cù carne picca

Ingredients:

Preparazione

Cusì terribbili sò in coarse in i patati d'u forcu, imbruttati da u pullastru (carne piccetta), cù l'aghjunzione di tomate seccu, u furmagliu è l'amandule. Questu platu hè ideale per una table festiva. È pudete fà palisà in anticipu, è affucà in u forru ghjuntu dopu l'arrivu di i visitori.

Per implementà a idea di patissoni rinse, lavbe secci è tagliate u cima "cap". Scorciamu una perdita cun una cullette è una polpa pocu. L'ultime hè finamente chopped, mischju cù u pezzu di pollulu è pelata, cipolla finamente picada è frittu in oliu d'oliu è di girasole, saline in u prublema, pepite, è à a fine di u pezzu di fritteddi cun una mistura di aranciarmenti aromi italiani. À l'ughjettu finitu, aghjunghjenu i prugne secche in ssi longhi, picchi finamente limpiati l'agliuta d'agliu, l'amanduli picaduti, u furmagliu rossu, a crema agria è imbulighata.

Emu chjappu i chjudi di u ultramarinu cù a massa ricevutu, dispunemu di i prudutti nantu à una pappaglia, averebbe fatta da prima da ogni uccisa cù l'oli vegetale senza aroma, è l'avemu mandatu per una ora in un foru precuvenu per fremura. A tampiratura duranti u prucessu di coccia hè à 180 °.

Patissoni rossi, fornuti in u fornu cù carne piccola è mushrooms - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Ùn sò menu savurosu sò i patissoni, imbruttati da carne piccola è di funghi. Amatori di l'ultimi avemu recommandé à implementà sta ricetta è diventenu un gustu terribre di bocelli.

Cumu solu in u casu di precedente, lavamu i frutti sottu à l'acqua corrente, fretu, tagliate u "capu", è cacciate ancu e sardegna è parte di a polpa, per quandu sò parechje cù un spessore di circa un centimetru.

Oliu i pezzi artifichi da ogni uccisu è da l'internu, cambia a tagliata in un fragnu di furna, chì hè stata di circa deci minuti in un forru calatu à 185 gradi. À questu tempu, avemu principiatu à pienghje. Amori è fritte per un pocu minuti nantu à l'olii vegetali sbuchjulati, poi scorri a massa in un pappuluzzu, è in l'oliu restu oghje culi predilettosi lavati è piccati. Frittu u cuntenutu di a padedda finu à chì u so fluidu si evapora è bruntatu brungiose, aghjunghjendu un pezzu di mantra. Quandu u funziunamentu sò pronti, i sparghje a ciuvuli, è in a padedda ci mandonu una parte di a pulizzia di patissia, sliced ​​piuttostu picca. Frittu finu à chì hè duvore è e so, è misgiunatu cù cipudine, funghi è carne piccata, è staghjone cù sal, pepite è timore. Aghjunghjite a crema agria à u riposu, mestisce è cumpleti a massa dispostu cù belli cunfittati di patissoni. Pour à nantu à u pruduttu u pocu sour cream à salitu è ​​mandi trattatu à una temperatura di 185 gradi per vinti minuti à vintisette. Avà poi fegatemu u pruduttu cù u furmagliu gratu è lascià à cocchi bè per d'ottu minuti.