Fangs in un zitellu - sintomi

U periodu di dentarella hè una prova assai difficultu per un zitellu chì patevi di sensazioni dulurizii è per una mamma, per quale aduverà spessu ghjorni senza disgrazii. Tradizziunamenti, prima i migghii sò incisivi superiori è minimi, solu i premoli, è solu i cani. Ma quarchidiu questa ordine hè violata assai significativamente. Per quessa, i genitori ti sò interessate da se u zitellu poni prima di taglià u so fangs. A risposta serà positiva, chì ogni ghjocu di u zitelli hè una individuale.

Cume di determinà chì u fangs cuminciaru à eruzione?

Sicondu l'osservazioni di i pediatrici, di u meditarraneu, u zitellu pudete vede i fangs à circa 16-22 mesi, ma qualsiasi devenza di stu intervallu sò dinò una variante di a norma. Hè improbabile chì avete missu stu successu attuali, perchè i sintomi di u fattu chì i colti sò sopra à u zitellu sò micca ambigus:

  1. Saliva copiosa. In questu casu, u to figliolu deve ghjittà un babbone per tuttu u ghjornu. In questu casu, u to figliolu o figliu sempre ogetta ogetus qualsiasi cum'è edible è cumune, in a bocca, gnawing e guttendu. Questu hè duvuta à l'vermigliumuna è di l'inziunamentu di l'encenura, chì face u malu di gran dulore.
  2. Pocu appetite. Di tutti i sintomi di l'eruzzioni canina in i zitelli, hè quì più ambiguu, perchè u fattu chì u zitellu hà mangiatu un pocu è ricusa ancu i platti prediletti, pò esse assuciatu cù altri malatii.
  3. Tempu creazione. In cunnessione cù u sviluppu di u corpu di sustanzi biutiziarii speciali in l'area di gum, a temperatura di 37-38 gradi hè spessu occupata da u zitellu durante almenu 1-2 oghji. In questu casu hè necessariu di fà fà di e drogu antipireretti di i zitelli.
  4. Disorders di u viaghju gastrointestinali. Quandu i figlioli si avvicinavanu e so fangs, i sintomi di questu vèninu spessu saranu vucche, diarrea o, inversamente, cuncipitalità. U mutivu di questu hè aghjurnata u salivazione: da quandu U zitellu piglia assai saliva, aiuta per accilderà a mottazione intestinali. In ogni casu, se u fugliale di u liquidu si osserva più freti à 2-3 volte di ghjornu è ùn passene un paru di ghjorni, cunsultate un duttore per esse ellu infine l'infezzione intestinali.
  5. Suggeri l'asciuta è u narro rinfrescu. Questu hè unu di i sintomi più cumuni di u fangs di u zitellu chì cortà. Normalmente, dopu à uni pochi ghjorni, ùn ci hè nisuna traccia di elli.
  6. Violazioni di i cumpurtamentu. Sposta da quantu duvitate u fangs di u zitellu, duverà esse mette in un locu restitu è ​​a capricciosa eterità di u to babbu per un tempu.