Nut licor

U licore, u licore di tannera da i nocci di a notte (nocino) in u Medievu si era usatu da i monacchi solu per prughjetti medichi, oghje hè coccu in quasi ogni famiglia in u nordu di l'Italia. Italiani sò assai piacevule di sta buccia di dolce, amara-dulce chì in parechje cità cuntenenu un cuncorsu per u licore più nutitu di l'annu. Sicondu a tradizione esistia, inturniori verdi per a notte nutturna in a notte da u 24 à u 25 di ghjugnu. U primu, perchè righjunghjenu u maturità di u latte necessariu per questu mumentu. E sicondu, per i Italiani, hè una notte magica.

Nut Liquor Recipe

Ingredients:

Preparazione

Toutes frutte cun una tela virtule intacta. L'arrimbà, arrassate in 4 parte è fate elli cù nuzzelli 3-litre jar. Piacere cù alcoolate. Aggiungi una mità di una zucca di zucchero, canna, craimi è zuccaru di un limonu (chjucu cù un cutiddanti assai cutidianu solu una capanna gialla di casca). Cercuamu a latte cun una tapa è a sullivati ​​à u sole.

Da u zuccaru restante è l'acqua nantu à u caldu pianu, fate un sciroppu chinu gruffu è, se ne necessariu, aghjunghje à u cane in modu chì i zucchi sunnu cumpatuti da u liquidu. In un pocu di mesi, quandu u licore pone in profonda Tinta di tinghje, aghjunghje l'ova di zuccherinu restu à u cane è oculve in un locu friddu per altru mesi. U ghjornu di u equinoskali oculentale, u licore di u legnu hè filtatu da 3 capas di gasa è di u buttiglia. Mantene un in un locu fridesivu seguitu da un annu, ma spessu i buttigli sò scumparati digià da Natale.

Siculu chì u licore da u nuvè verde hè assai forte, hè cunsigliu per bevitale dopu avè manghjatu, friddi ricchi è chjucchi o per dilute u licore di u legnu cù l'acqua.

I fanciori di suchi prudutti spiciali sò invitati per pruvate capelli o menta liqueurs . Certamenti certamenti decorarete a vostra festa o un scapigliatu casatu.