Sindromu di Stoccolma

U terminu "Sindrome d'Stoccolma" originalmente caracterizatu solu l'statu psicologicu di l'ostesi, in u quali accumincianu a simpatizza cù l'invasori. In seguitu stu termini ricivutu una applicazioni più larga è era utilizata per denote l'attrazione di a vittima di l'aggressore in generale.

Sìculu di Sestu o Sindrome di Stoccolma

U Sindrome di Stoccolma u nomu di u criminalizatore Niels Bijerot, chì l'hà adupratu in a so analisi di a situazione di a tinta di prese in Stoccolma in u 1973. Era circa un paru di recividenti chì avianu stati cunfirmati à un omu è di trè ditimi è duranti cinque ghjorni, i tenenu in un banc, amminazzando e so vita.

U fenomenu hè statu revelatu quandu oltre èranu liberati. Di colpu, e vittime hà pigliatu u partitu di i invasori è ancu pruvate à impedisce i puliziuniersi chì vinianu a realizazione di l'operazione di rescue. Dopu chì i criminali funu in cundizione, i vittimi dumandà amnestiali per elli è i supportanu. Unu di i mantosi si divorziau u so maritu è ​​hà fattu leghje ligerezza à l'invasore, chì hà ameciatu a so vita per questi longu è terribili cinque ghjorni. In u futuru, parechji otages anu impegni à i invaders.

Hè pussibile di spiegà i risultati straordinarji di ciò chì hà successu à a forensica. I vittimi si svilupparu gradualmenti di identificà cù l'invaders durante una sughjornu longu in u stessu territoriu cù i segadori. In prima, sta scelta hè un miccanizatu menticu protettive chì vi permette di crede chì i invaders ùn puderanu micca causà danni.

Quandu l'operazione di salvezza hè stallata, a situazione hè diventa torna periculosa: ùn hè micca solu l'invasori chì pò danni, ma ancu i liberaturi, anchi si sò imprudenti. Hè per quessa chì a vittima pigghia la postu più "salvu" - cooperazione cù l'invasori.

A sentenza durò cinque ghjorni - durante stu tempu in modu involuntàvule ùn ci hè a cumunicazione, a vittima ricunnisciutu u criminali, i so motivi diventenu vicinu à questu. Per via di l'estresse, a situazione pò esse cunsiderata cum'è un sognu, in chì tuttu s'hè riversatu, è i salvezza in questa perspettiva pò veramente parvene per causà tutti i prublemi.

Sindimentu di Household Stoccolma

U sindromu di Stoccolma oghje in relazioni familiale hè spessu trovi. Di solitu in questu matrimoniu una donna pisca a viulenza da u so maritu, pruvate a stessa simpatia strangola per l'aggressore in elli in l'invasori. Parechji relazioni pò sviluppà cù i genitori è i zitelli.

In regula, u sindromu di Stoccolma hè osservatu in e persone è di pensà di a "vittima". Comu zitellu, ùn anu mancu caricia parentale è cura, vedenu chì l'altri figlioli in a famiglia amanu assai più. Per via di questu, formanu una crede chì sò persone di seconda persona, sempre attraversu difficultà chì ùn meritanu micca qualcosa. U so cumpurtamentu hè basatu annantu à l'idea: u menu di parlà cù l'aggressore, i più pocu splende di u so còllera. In regula, a vittima ùn hè micca in una pusizione per ùn pardunà u tirannu, è a situazione ripite un numitu infinitu di volte.

Aiutu cù u sindromu di Stoccolma

S'è cunsiderà u sindrome di Stoccolma in u marcu di relazioni familiari (questu hè u casu più cumuni), a donna, in regula, s'amuse i so prublemi da l'altri, è cerca a causa di l' aggressioni di u maritu in ella stessu. Quandu si tratta di aiutà, ella piglia a parti di l'aggressore - u so maritu.

Sfortunatamente, hè quasi impussibili di forza cusì una persona per aiutà. Solu quandu una donna avvede si cunsciente u dannu veru da u so matrimoniu, rializeghja l'illogicuità di e so azzioni è a futità di e so anzora, hà da pudè abbandunà u rolu di a vittima. In ogni casu, senza l'aiutu di un terapeuta, l'afflittu successu serà difficiule, perchè hè impurtante di cunsultà un spezialista, è più prima, u megliu.