Liam Neeson: "Ne avemu bisognu di negocià cun noi"

L'attore di Hollywood, vincitore di u Golden Globe Award, vencedore di u Venice Film Festival è nominee per l'Oscar, Liam Neeson cuntinua à inspirà à i telespettanti cù i so novi opere di brillanti. A fama di u mondu à l'attore hà fattu un rolu in u cultu di stampa "Lista di Schindler", è dopu u successu enormu successu da l'altri caratteri in i ghjurnali animatori di u cinema mudernu. Oghje, Niso hè 65 anni, è pare chì l'età ùn impedisce a so attività. Hè sempri chinu d'energia, pronta per salverà e persone per esce.

"Ricurdàte e cunsequenze"

In una di e so ultimi opere, u thriller "Passatgeru", da l'eroie Liam Neeson, vita umana depende novamente. U stessu attu hè seriu nantu à a scelta di vita è ricanuscia chì tutti l'azzioni umani sò e so cunsiquenzi:

"In vista à l'eroi in u" Passageru ", pensendu in modu involuntàvule ciò chì a persona hè pronta per andà per salvà a so famiglia. U mo erculu perde u travagliu è ùn sapia micca cumu dì à a so mòglia nantu à questu. Hè difficurtà finanziarii, è di sposta, hè una occasione di guadagnà soldi extra. Ma chì pò esse rive l'heroe è a so famiglia? A trama si spettaculu cù a tensión creciente, è a stampa diventa un thriller psicologicu. Dice un tema assai profondità è impurtante, u visitaturone sceglie l'scelta di u prutagunista, a so spiaggia psicologica, chì sussegwentamenti porta à u "effettu dominu" o "effettu mariposa", quandu un avvenimentu o attu pò accumenza una seria di fenomeni à l'altru fini di u pianeta. In a vita di ogni persone vene un periodu quandu i so azzioni porta parveni maiori. Avemu bisognu di stà e sapete chì ogni ditagliu hè impurtante, ancu i più apparentement insignificanti ".

"Travagliu dura"

Filmamentu hè stata aduprata in un suburgiatu di Londra, è a trama hè stata a vicinanza di New York. Liam hà dettu chì l'equipaggiu hanu fattu assai travaglii per riacculturate i più chjorni di u locu:

"L'azzione locu in u stessu trenu, nantu à a strada ch'e aghju avutu per viaghjà più di una tensione di a mo vita. A mo casa in New York hè ghjustu in questu direzzione. E datu chì a filmografia hè stata aduprata in l'Inghilterra, hè maravigghiusu quantu a squadra hà ricruttatu a situazione. Aghju ricunnisciutu tutti l'stazioni senza u so minimu sforzu. E ancu i buttreghi di l'hamburgues chì ghjittinenu in i bandi di zucchizza eranu americani. Tuttu era assai armoniu. U direttore Jaume Collet-Serra, ùn sò micca travagliatu per a prima volta. Avemu caputu di l'altri cun una parolla. Insemi discussemu sceni è analizà a trama. Jaume hà una maraviglia maraviglia, hà studiatu tutti i dettalli è ùn ne scurdà nunda. Per separà, hè bisognu di nutà u travagliu di l'operatore. Hè difficiuli di disputà un trenu in un auto. In generale, u gruppu sanu hà travagliatu perfetta. In u prucessu di un spaziumentu cumplicatu, intende chì l'avemu ottiniscenu ghjornu per ghjornu, è a nostra prufissiunalità si sviluppa. Allora, prontu, puderà fà fà faciliate ancu in u cavallu.

"A cosa principal hè di stà vicinu"

A so età Liam Neeson hè facilmente e spessu dice chì ellu stessu parechji decennii ghjovanu. Cumplimenti nantu à a so bella forma fisica l'attore adopta cù una attitudine filosofica è ritence chì, anche u rolu di u principiu di u "omu duru", mai in a so vita ùn hà micca a lotta:

"Ùn avete micca favuritu i pele, è ùn avete micca battellu nè in a strada o in bars. Forsi si tratta di u pughjilatu, chì aghju aspessu amata da i mo tempi anni. Avete intervenitu in alcuna alterazione, duvete bisogna à capisce ciò chì pò guidà. Forsi u vostru avversariu hà una arma, è ellu aduprà. Allora ùn hà micca bisognu di capacità prufessionale. Maestri di l'arti marziali diffirenti insegnatu in u durevutu cumu si cumportanu di situazione tali: in i primi signali di u periculu avvicinatu, truverete u percorsu di u retirementu è surtite. Quì u principiu opera - fussi un cobardu, ma stava vivu. Questu hè chì assai persone sapiate in stu sensu. Per via, aghju trovu i mo figlioli in u listessu principiu ".
Leghje ancu

"Sò prestu"

Neeson hà dettu chì a transizzioni cardinali da a "Lista di Schindler", chì u purtonu a famiglia di u mondu, à parechji rolemi brillanti in i filmi di u generu d'accionu, hà duvere un accidenti felice è a so propria iniciativa:

"In Shanghái, à u festival di film, induve a me moglia ripresentò a so film, aghju scorsu Besson. U situazione di "Ostagiu" era prestu prestu. Lighjornu, facia assai interessatu è andò per Besson cun una proposta di a so candidazione per u rolu principali. Mi ricordu, dicu: "Eppuru, pudete avè micca cunsideratu com'è u caratteru principale, ma datu u mo pughjilatu di pughjalizzatu è a furmazione fisica persunale, Pensu chì puderebbe purtà incù tutti i trucchi complicati. In generale, hè à voi di decisu, ma se qualcosa, sò prontu! "E dopu un pocu tempu chjamò è avemu cumincià à filmà. Hagat, ùn aghju micca pensatu chì a stampa anu avutu stu successu assicurante è, com'è u tempu hà indicatu, era assai tortu ".