Pollinosis - trattamentu

L'ugliu hè una malatia allergique chì hè staggione in natura. Quandu una persona hà rinite cum'è una reazzione à u polene di e piante, u polu di quale hè spusatu da u ventu. A causa di l'specifichi di l'allergenu, rinite si faciu principarmenti duranti u fiori - in a primavera è l'estate. I Pacienti chì pacenanu a fede di fenu, anu troppu assai incusazioni, chì porta à una diminuzione di a qualità di vita.

A maiò parte, u polene hè manifestatu da a congestion nasali, ma casu di frebba, chills, conjunctivitis (reddening of the eyes), dermatite allergique , irritabilità è fatigue, è di u sviluppu di u ghjornu à a garganta è a tezza ùn sò micca infatti.

In i casu severu, l'asfixiunamentu hè pussibile, è questu hè u sintimu pienu di a policulismi.

Spessu, u polu hè cunfunditu cù un friddu à causa di a similitudu di i sintomi.

Comu trattà a fenu di fenu?

L'uglesi hè un trattamentu cumplessu, chì, in ogni modu, ùn sempre ùn promete un 100% di recuperazione, è l'effettu di questu pò esse manifestatu da una diminuzione tempurali in i sintomi.

Medica

Prima di tuttu, u trattamentu compone di piglià medicazione. Drogini da a pollinisis - questu hè o antihistamíne, o in i preghjudizii di hormona - Prednisolone. Per allistà i sintomi, ùn hè micca solu abbastanza per piglià un antihistamine, è per quessa, u paci hè obligatu di regula spuntalli vasoconstritivi o sporci nasali biex tneħħi l-edima tal-mukuża u biex tiffaċilita n-nifs.

Trattamentu di u polulugia da homeopatia

A rimedii omeopatii sò spessu amparati cun cumandamenti ambuusi da i medichi. Ma a pratica suggerisce chì in parechji casi, sò più efficau chì assai medicini chimichi.

Per esempiu, a firmau tedescu Heel hà una droga per u trattamentu di rinite - Agnus Cosmoplex C (in forma di candele). Per u trattamentu di l'allergii, u limfomose (in a forma di gocce) pò esse efficace, chì sguassà a inflamazioni, migliurà l'immunità è limpi la limfa.

Ma a droga principali contra allergii in a cumpagnia Heel hè Euforbium compositum Nazentropfen C. A droga in a forma di spruzza dispunie anti-edematosa, antiinflamatori, antivirale, immunizazione è anti-allergii.

Trattamentu di pollinose cun i rimedii tradiziunali

I ricordi folkali sò ineffettivi per trattà allergii, ma aiutanu à purtà l' immunità umana per quessa, perchè chì, probabilmente, a malatia rinfuccà.

Allora, pigliate un terzu di un limonu di ghjornu, è bèzzu a mità di vetru di nutre di decucazione. U caldu di l'ortigue ùn deve esse tatu cù trombosi è l'aumentu pressjoni.

Prevention of Pollinoidosis

A megliu prevenzioni di a pollinu hè una immunoterapia specifica, chì ùn deve micca dà l'effettu desiderate. Questa prucedura si deve esse realizatu o finale in u vaghjimu, o in l'invierno, quandu i pianti ùn si ciurenu. Hè prubilmente, u paciistu dà un test di sangue per truvà l'allergenu, è da quì, basatu annantu à sti dati, creanu un mezzu chì cuntene u polu, chì alloghje. Questa droga hè disprevista da u schema amministratu à una persona sottucattaneu, è cusì u corpu si usa, è l'allergiunata ùn si sviluppeghja cum'è u fioru.