Butterfly Park (Dubai)


Dubai hà u più grande puparu à u pianeta, ancu chjamatu u Garden Butterfly. Eccu avete vistu questi insetti belle è cusì belli, è ancu acquistà cun u so modu di vita.

Infurmazioni ghjugna

L'istituzione era apartu in 2015, u 24 di marzu. A so area totali hè 4400 metri quadri. m, e più di mezza riera di u territoriu hè cumposta. Quì ci sò 9 pallini, fatti in forma di una cupola. Ogni annantu hè creatu in u culore originale.

U Garden Butterfly in Dubai hè apartu tutta l'annata, perchè i visitori puderanu vedà tutte e tappe di u sviluppu di i farfalle. I insetti sò stati purtate da parechji raggetti di u nostru pianeta. Quì ci sò specimuli rari.

Ughjettu u paisaghju in u park hè statu occupatu da a bureau di designe, chì hè chjamatu 3deluxe. A attenzione particulari à i sviluppatori li daveru u pavellone cun un buccale biomorphique. In una sala di vetru à a listessa ora, hè pussibule cultivate circa 500 fiorini.

A vista di vista

U burlatu di u bagnu hè impauriti in u moddu arabu, ma era fattu solu per a bellezza. Questi elementi aiutanu à regulà u clima è caccià l'aria calda da u locu. I sviluppori sustene chì a custruzione di a struttura hè stata creata in particulare sottu à u clima cumbia di Dubai, cusì pò soprapposti i timpeste di sundenti, ventu di mare, umidità è forte suli.

L'entrata principale hè fatta in forma di una farfalla gigante, è una strada stretta porta à questu. In u patiu ci sò sculture brillanti di i caratteri di fanti, i testi exotichi è i fiori fragrantie.

In tutti quelli, parechji frutti (aranci, banane, pateanu) sò pinnulati in coperta o pate in pranzi, cuntenenti cù acqua dolce sò installati. Sò tratte specje pè i farfalle. Per a so cunsulazione in u giardinu, e cundizioni climatichi ottimi sò custanti constantemente. A temperatura di l'aire hè + 24 ° C, è l'umidità hè di circa 70%. Grazie à questu, hè bonu per esse quì.

Chì pudete avete vistu in un purpurinu in Dubai?

L'insetti viranu in 4 pallini, chì sò cunnessi cù l'altri. In altri salotti ci sò parechji esurtazioni. Durante a visita, i visitanti puderanu vede:

  1. Hall cù un gran numaru di quadri chì sò fatte di bracciu vera, ma quì sopra. Ci hè ancu ritratti di i missi in a stessa manera. Tutte l'exhibiti fascinate cù i so diversi formi è culori. Per via, i insetti lepidopterani ùn sò micca specificamente morte, ma solu l'abitanti chì anu morse naturali per utilizà a mostra.
  2. Prisenti cù fiorini. Ci sò ghjunti in alta è si sò piantati cun una quantità numerosa di e piante cù fiori. L'insetti ùn teme micca di e persone è si sò in le mani, a testa è a vestizione di u visitante. Vivenu quì solu un grande quantità. In u hall hè un aroma perfetta.
  3. A stanza cun dolls. Quì vi vede u prucessu di vultà una caterpillar in una farfarda vera.
  4. Seczione cun pappagalli e avutri cani. U so cantu hè intesu tuttu u giardinu. I piumini sò in ghjacbevuli bè cù dipositi è evucalate i tempuresi di i visitori più ghjovani.
  5. Hall cù una TV , induve i visitori sò indicati una film nantu à a vita di i farfalle.

Funzioni di visita

U bigliettu à u Garden Butterfly in Dubai hè $ 13. L'istituzione hè aperta ogni ghjornu da 09:00 a 18:00. Duranti a viaghja, vi toccu à ùn esse attentu à ùn passà accidinà un insetto.

Ci hè un cafè, lavariu è un studio di foto. Ci hè à bancu è arburu in tutta u territoriu, induve pudete rilassate.

Cumu ghjunghje?

U park hè situatu in l'area di Dubaland. Da u centru di a cità, pudete piglià un taxi da l' estazione di malletaghju di l'Emirates o in caru nantu à a strada: E4, Abu Dhabi - Ghweifat International Hwy / Sheikh Zayed Rd / E11 è Umm Suqeim St / D63. A distanza hè di circa 20 km.