Sorrel - crescente da e zene

À l'estiu, i veri nantu à e nostre tàvule sò ghjornu: l'aghjunghjemu in sopopi è insalate, decore i sicondi platti è sprinkle di sopra à l'appetite. Sorrel hè assai riccu à l'acidus essenziali, è u carotene hè assai più di carri.

A piantazioni di e sorrel

Dopu u disembartamentu, questa cultura pò bastantle créate per parechji anni in un locu. In quattru anni, hè necessariu di ricunquistà un altru locu per u disembartamentu, postu chì u crescente principiu a cumincià è a qualità di a fogliu propriu si deteriorà ancu. Prima di cultivà e so sorrel, hè necessariu di selezziunà un situ in alta humidità è di terrenu fertili.

Hè megliu per patevule e so grannizza, cum'è questu terrenu hè più adattatu per u crescente questa alive. Aientta ancu per sand loam. Per ddi terri, aghjunghje l'humus hè necessariu. Se pensa di pone in greens nantu à terra di turf, vi garantite un bon drenaje. Hè permessu di cuntene à i terri fatigue à acidi.

Pigliate a regula è cunsiglii basi nantu à a materia di pezzi di sorrel.

  1. I travaglisanu in u vaghjimu. U situ sceltu per u disembarcu hè dugnu in a bayoneta di a pala, in manure paralleli è humus sò aplicati. L'Organichi avè bisognu di circa 7 chilò, aghjunghje i chlupuri di potassu è superfosfati, secondu u tipu di terra nantu à u situ. Urea è fertilizzanti di nitrogenu sò ancu cunsigliati.
  2. Per cresce u sorrel da a sarra è hè pussibili solu in u principiu di a primavera, è in l'estiu. Se piantate a pusterità in u primu pranzu, avete ricevutu una vendita pronta à l'estiu. À l'estiu, travagliu principia à a fini di ghjugnu o di prima di lugliu. Per i pianini d'estate, oghji chì a cipolla, insalata o ravane sò cultivati ​​sò immubilius. In u piantaggiu in ghjennaghju, a verra si cogliu aduprà a primavera. Hè ancu permessu di suminà à a fini di u vaghjimu per l'inguernu. Sceglite u tempu di u piantaghju deve esse cum'è quandu, prima di a frette, i manufatti ùn anu micca tempu per ghjunghje.
  3. Per ogni chjaru sceltu, ci sò reguli di cura. Sì questu hè un cultu di l'estiu - a regula più impurtante per ottene una bona vittura hè a qualità è un regnu puntuale. Per pudessende di cultalli raffigurante lucali è di regioni cun u clima temperatu, allura i zoni ùn anu micca tempu di ghjonu è a vendita sera abbundante.
  4. Per rigioni cu un clima assai severu, certi residenti di u uttinente decide di pruduce e so grannizza di a casa, quandu u cultu culera perfezonnendu in cuntenituri in balconera è cunche. A cosa principal hè di sceglie l'altezza di i muri è corruzzione di tutti i constituenti di u locu in i proporzioni necessarii.
  5. Per u cultivo di u sorrel da a sementi, i letti regular sò preparati à una distanza di 45 cm. Hè un usatu di schema di dui cume cun una distanza di cinta di a mezza metru. Se si in una zona di loam, tri fili ponu esse pittati nantu à un lettu di giardinu.
  6. Quandu a pianta alcune a fase di quattru sette, i piantazioni sò sbagliati da 10 cm.

Cura di i letti

Cù i punti principali di l'agrotechnike di u sorrel crescente, avemu avutu acquisto, ora avemu detta un pocu nantu à a cura di i culturi. U più impurtante per a qualità I prudutti ci anu meravigliassi, per aftsunizzà u tarritoriu è di cumbattà attivamente i biscotti. Quandu u sorrel frescu da e pezze, u pesti (culleghi, fulugrafii foglia è pulatorii) hè stallatu solu dopu aduce u folla.

Sìtemi semboli in l'estiu o oghje, dopu à un mesi è un mezu ghjornu à a ghjàlle, tuttu hè chjuto à a radicali. Inutili, u fogliu simpaticamente si truvassi nantu à a terra è impiccà l'accessu di l'aria, è questu pruvucarà a decarnizzioni di e radichi. In u pezzu di u vaghjimu entre i letti deve cumpostu per copercia i radichi. L'annu dopu in a ricetta di minerali ricunniscenza hè intrudùcenu per annunzià u rendiment. Ogni vota dopu aduprà e foglie, hè una introduzione di una mistura di fertilizzanti minerali è di nitrogenu.