I curone ci chianciunu: 14 projezzione impurtanti per a princesa inglesa

A vita di e princesa hè micca dolce quantu pari, è viranu, praticamenti, cum'è suldati sottu regulamenti stretti, chì includenu certu pruibbizzioni. Veju chì u prublemu reale prusce.

A principessa hè un titulu di bisogni à seguità i canonii stritti. Pigliate almenu Kate Middleton - hà da esse cumplissenu numarosi reguli, chì includeu è incomprensibile à i bansi persone per mezu di persona.

1. Family travel - no

Sta regula hè statu introduttu in l'ùltimu seculu, quandu i vitturi in l'aria era periculosa è i crash sò stati gravidate. In u risultatu, un viaghju cumunione pò causà a morte di tutti i membri di a famiglia reale. Oghje questa discriva hè spessu violata, chì l'avvena hè cunsideratu unu di i trasporti più sicchi.

2. Manicura brillanti - no

Un impurtante funziunalità di e princesi hè cuncessione, perchè ùn anu micca esse luminoso, cun dipinti è altri ornamenti, per ùn cridarle attenzione. Sicondu u codice di vestitu permessa, e donne di a famigghia riali puteva usar solu paleta pastellu per capu i so unti. Curiosamente, Kate Middleton preferì di dui sfumaturi: offerte rosa è nude.

3. Fur products - no

Pi mantèniri u flussu suciali contru l'uccisione di l'animali per l'aiutu di a furia, a famigghia riali rifiutò tali prudutti. L'eccezzioni hè solu a pelle d'animali chì stavanu morse a so morte (I wonder how they control it). Prima di diventà una principessa, Kate Middleton amava pesti, comu pruverienza di ritratti di quellu tempu.

4. Brief names - no

Dopu à a chjesa ufficiale riceve u status reale, a so vita cambia dramaticamente, è questu hè riflessu ancu in u so nomu. A persona corona hè chjamata "a so altezza reale". In u casu di Middleton, e pratiche vicinu pò chjamà Catherine, ma quì hè u nome curretta chì Kate hè pruibitu pruibitu di utilizà.

5. U travagliu di l'Uffiziu - no

L'occupazione principalu di a principessa hè carità è ezioni soċjali. Ella attends diverse avvenimenti, l'apertura di i scole è l'ospitale. A strada, Keith Middleton ùn hè micca assai assai di "partiti" è spessu anu mancu missi, perchè i pirsoni di elle si dava u alcumo "Kate lazy".

6. Bocchi publics - no

U publicu hà cunnisciutu chì a Queen Elizabeth II hè assai stretta, cusì crede chì qualsiasi manifestazioni di sentimenti in u publicu sò inacceptabili, per quessa ella sempre sinsibilizà un cuntenutu restituitu. Basatu nantu à a basa, a stampa discussava ancu un rumore chì Kate è William anu tramandatu di più d'una volta, perch'elli anu da stà l'una di l'altri in publicu.

7. U jocu "Monopubia" - nè

Forsi, questu hè a banna più inusual è strana, cunnessi cù a famiglia reale: sò proibitu per ghjucà in "Monopoli". Stu tabù sembratu pocu tempu - in u 2008. Ingridutu da u so prìncipi Andrew, discendu chì u ghjocu hè vicious and meaningless, perchè a persona curone ùn deve mancu trattà cun ella.

8. Autografi - no

I rapprisentanti di a famigghia riali pò esse paragunatu cù l'astri di cummintaturi di mostra, cum'è chì migghiori di piacinu sognu di scuntrà è tocanu i "idoli". A princesa inglesa pò spurtate a manu cù l'amatori è piglià l'impresa cun elle, ma solu ùn dà micca autografi. Sò solu puderà signu nantu à i ducumenti ufficiali. Questu hè dovutu à u fattu chì Elisabetta II hè teme chì qualchissia hà sappiutu di forge a firma è l'utilizanu contru a famiglia reale.

9. A votu in l'alizzioni - nè

A Duchessa è altri membri di a famigghia riali ùn pò micca participà à u votu, esecutà per u parlamentu è cumunicà cù a pulitica per qualsiasi altri rinu, ancu espresu a so opinione. I Monarchi devenu mantene a ticurità di u neutralità per ùn sputanu a so riputazione.

10. Ritratti soċjali - le

A vita di una persona moderna senza rete suciale hè assai difficiule, ma a famiglia reale ùn pò micca esse chjappu. Questu hè cunnessu cù u fattu chì l'infurmazioni persunali ùn deve micca esse publicu. Hè nutate chì Twitter è Instagram sò e pagine ufficiale di a corona d'Inglesi, ma sò state diriggiuti da specializatori chì detti selezziunate e selezziunate per elle.

11. Shopping trips - no

I ciegati è e shopping sò dui cuncetti intellettighjate, ma a princesa inglesa ùn hà micca bisognu bè cù u prucessu di visità i diversi buttreghi. A cosa hè chì a duchessa ùn hà micca u dirittu di andà indipindentamente u boutiques è ancu i superiore ordinali. Propriu à ella, ci sò sempre guariscenti per assicurà a so seguridade.

12. Hè raru d'avè un salone di bellezza - no

Hè ciò chì l'idea di una principessa hè impurtante d'appropiarè, per quessa hè una figura perfetta. Per quessa, a duchessa hà visitatu u salone di bellezza almenu trè volte à settimana. Hè chjaru chì ùn ùn va micca in salone di perru di u travagliu ordinariu, è in a maiò parte di i casi specialistus sò ghjunti à u locu chjamatu.

13. Mejilluni è ostris - nè

I scienzi sò pruvatu longu chì questi moluschi sò in lista di e cogni chì spessu pruvucanu l'avvilanamentu. Se emmagatzematu incorrectly, ostri pò causanu allergii, è ancu avè poisonous, è a duchessa è altre reale sò pruibbuti à risicà a so salute.

14. I roti di Frank - no

Eccu ccà, hè appruvatu per esse cagione di pudori è restrimente chì devenu esse in inherente in a principessa. Ùn puderebbe mette u so primu vistitu da u so vestitariu, cum'è ogni una di i so imagine hè pensatu cù cura per i parrucchieri, perchè ùn ùn ùn pruvucarà à e persone per avè capuzzione ambigua.

Leghje ancu

Cum'è un ziteddu, parechji ragioni sònniu di diventà princesi à vive in un bellu castelo, cù issi vistimenti chic i boli di assistenza. In fatti, a vita di una veru finezza hè questu di questi visioni.