Fur fashion. Chì furale hè in moda in 2017?

I prudutti di mantene a so suluzione più famosa, refinada è sofisticata in u vestitori di a donna. In a nova stagione, a moda di i pelle hà hà largatu assai i limiti di i so capacità, presentendu un pezzu bellu ùn solu in sketch, ma ancu calzature è accessori, una decorazioni stylishu è decorazione.

Cosa hè a pelute in a moda 2016-2017?

L'scelta classic ùn mai micca perde a so popularità. A moda furia di u 2017 rinfate cada vez più chì i prudutti naturali sò preferite. Tuttavia, i diseggiani riproduenu artificialemente u materiale artificiale in u schema di culori, è dinò a direzzione è a gradazione di u pilatu, chì ideali simule a lana in furia prima. In a nova stagione, a tagliata è a pezza non trattata sò cunsiderate rilevanti. In ogni casu, i diseggiani facianu una nota chì u più caru di u materiale, u più urgente hè a durata più corta. E, anche a varietà larga di spezii esclusivi è più cumuni, i distratte di moda distinga i pezzi più populari di u 2017:

Fur Coats 2016-2017

A vistimentu di pelle più famosa hè sempre una capanna di pelle. A diversione di altri prudutti, stu elementu di robba ùn hè micca solu un lussu in l'imaghjini, ma dinò solu solu solu di a funzione. E mudelli di moda di coats 2016-2017 sò universali. Stilistini originalmente combina belle capelli è capelli d'ovale cun un vestibule keshual, un stile di notte exquisite, i classici rifiniti, è ancu in un attornu avant-garde straordinaria. Per enfatizà l'individualità è l'uriginale di l'scelta ùn deve micca solu una varietà di stili, ma dinò una scelta di paleta di culore, di decorazione è solu suluzione cunmbiti cù u pelletu, tessili, materiali sintetici.

Stili di moda di coats 2016-2017 . A fur masa insurga annantu à un classic femminile chì ùn perdisce a so pertinenza. Allora, u viscuzzu, cum'è a furia più modesta di u 2016-2017, hè rapprisintata in prudutti di cutulaggiu o ligeramente in forma A. Tali capelli di furanu sò spessu trimmed cun un corta di cuteddu in u stile Chanel è una manica corta chì hà da pudè cumu complemente cumplementa l'imaghja cù guanti longu è punti di punta. Inoltre, i classici di moda di cuncepimentu cun i mudelli senza morsa. Questa decisione hè divintata a tendenza di moda di sta stagione. Un caracal suvitatu hè rapprisintatu da formi femminili, è a pelute larga hè in inherente in a maiò di a vestizione straniera.

Novità di coats di 2016-2017 . Orighjillita è disinfettori stiluttori nè stati prisentati in a linea di novi tendenzi di a stagione. Fur 2016-2017 mudelli anormativamenti strutturati longu senza manichi. Questu hè un tipu di cape, ma cù a funzione di i vistimenti. Questa scelta cumpletanu perfetta à l'attuduzzu o culu eleganti à l'invernu. Una altra novità di l'annu 2017 era u coconutru tridimensionale di capucu cù un corpu ristatu. Sicondu stilisti, stu stili seconduce per qualsiasi tipu di figura - è dispusizione di e donne di moda, è i patroni di forme magnifichi. I amuri di i capelli di pècuri sò offriti una tendenza di moda à ritornu à a moda - un bagnu cù una maghjina aperta larga da a cintura.

Moda di culori di pelle . E nove colti anu dettu chjaru cunfirmatu u rejet di i saturati è peghjetti. Fur nantu à a catamaranu di u 2017 ùn hè micca chinu di culori artificiales, ma teni belli boni di marroni, classi scala negra è bianca, grisa. Ma questu ùn hè micca significatu chì e palette di colore anu perdutu pertinenza. In moda di gentile tonalità di colori pastel, chì accentuate a popularità di u stilu nude. Parechje marche utilizate in i so cullezzione un tonu rico, ma tranquillo, azur. Inoltre u culore viulente di e diverse intensità di l'ombra è in un gradimentu ferma in moda. Strips è leopardi sò cunsiderate cum'è terni, in particulari per fur artificiales.

Moda Fur Products

A prisenza di un fur elementu in u vestitori è un signu di gustu rifinitu è ​​cunformità cù e tendenzi muderni di u so patrone. In questa stagione ùn importa micca quì viaghja per vede a dimustrà a so sofisticazione - sia da sceglie un mantellu di furza massiva o finissimu u caprettu è capu di un mantellu. Aghjunghjendu à l'imaghjini di u lussu ùn pò micca solu prudutti di a pelle, ma ancu cuncillendu aggiunti. In u 2017 moda, l'accessori stylishu sò sottufrisgiate in una linea separata. Disegnaturi offrewu cumu novità iniziali cum'è guanti di pelle, pompomus removenti è borse. Ma i stessi tendenzi fannu più prodotti funziunali - cappelli, collarini, sacchetti.

Chì i capelli di i capelli sò in moda? Per period 2016-2017 foca in u toccu di pilia. U cappelli di moda ùn ùn perdi micca in u sfondate di a ropa. E mudeli stilisati sò rapprisentati da voluminosa è furria. Una scelta pupulari era stili di i masculini - kubanka è papakha. Una forma alta cresce cù qualsiasi forma di a faccia. U caprettu pè ùn hè micca di moda. In ogni casu, i so casedhi sò significativamente allughjatu da u pelle, incù tutti i tessili è i chjavi di u mudellu, sò ghjunti à u marcatu. Hè ancu popolari cunfitturi di fur, in particulare una variante di u filatu di pilia.

Chì sò chests è in moda? E senza cammisa senza cammisa ùn anu più popularu sta stagione. Tali robba sò cunzidiettu com'è una excelentesa additivazione per un vestiti exquisiti o un vestitariu cun piacè cómodu. A moda per i chjudi di u pelle presentonu i mudelli classic cù una longa trapeze di midi. I stili curtimi sò riali da u pilatu di pilami longu cù l'addiventanu un corpu di coghju o un inseritu in una zona di una cintura. A trend stylish era u chjuche maxi. A larghezza à l'anvaghji hè rapprisentata da prudutti naturali è artificiales, è di u materiale di furmagliu è senza trattamentu. I mudelli sò assai interessanti imitatu in a manichevule in u pianu u stilu di a seccione intrezione cù l'aiutu di e transizzioni di tessili o tessili.

Moda per u pelle . A cumplettamenti decorativa in staghjoni passatu, l'accessori hà diventatu una alternosa eleganti à i panni calzini è i collani distacchiate stu annu. Boas sò cunsiderate una additittura universale per alcuna figura. Cunsigliu assai stilu è bellu ghjuntu di a pelle stare cun un vestitore chjamatu - cardigans, ponchos , coats. I fur accesorii per i femini sò adattati per e stivaletti di u travagliu di u vistitu. A boa constrictor pò esse disprezzatu cum'è un standard in dui spalle, chì tira a l'estremità sottu à u cinturione o cintura, o ancu per un parte o in modu asimmetricu.

Moda in sacchetti di pilami . L'accessori femminile più famosa, senza chì un modistatu ùn puderebbe fà, hè presentata in novi colture di monotonu. Questu significa chì i sacchetti sò stati annantu à un tipu di pelle è sopratuttu cù una sunnita longa. I più populari eranu mudelli muderni - un embrague, un sobreu, un mini. L'accessori per u pelu di un grande voluminu sò presentati in cullizzioni di cocia è sacchetti di tessili, induve a pila muzzica cumpurta più in decoru chì a parte principale. Nuvellu cuncepimentu nova, i diseggiani utilizonu sfumaturi universale di scali naturali, ancu cù culori chjardi è chjucchi di a paleta viulita .