Vestiti di u XIX sèculu

Clothes - un tipu di specchiu chì rifletti i tendenzi di una certa era. È ùn hè micca solu di a moda, hè nantu à a cultura, a filosufia, a pulitica è l'ambienti generali di un periudu di tempu. U XIX sèculu, è ancu di altri seculi, hè carattarizatu da un certu ideale di biddizza di una donna, espressa per l'outfiti è l'accessori. E vistiti di u XIX sèculu sò stati ripetuti sottumessi à cambiamenti cardinale, perchè duranti stu piriodu, hè statu un colpu in u menti di u populu. Principi religiosi, u pensamentu utilitariu, a percepzione mitulòggica cambiò, ma tuttu chistu era riflessu nantu à a robba.

Da a teatrali à u praticità

L'armata di vestiti di l'iniziu di u XIX sèculu s'assumiglia l'era di l'Anticità. Eranu longu, exuberante, un poveru teatrali. Ma solu una diconda dopu, l'elegante grotto rococcu imperanu l ' imperu , distinatu da a so simplicità è laconicismu. E donne apprezzati rapidamente i beneficii di vestiti in u stilu grecu, scambià per un vestiti complexi è micca sempre cusì cun cómodu. I techi lummi, cintura alta, cinta sottu à u pettu, scogliu profiticu, una manica di linterna, a longu in u pavimentu - era u vestitu di a moda di a donna di u principiu di u seculu XIX. U schema di culore hè ridduzzatu à sfumaturi di blu, rougativi è bianchi, è si cumplementà l'indimuniatu cù balli, cù l'inzucchieri cù cintes di sesti.

In i trent'anni di u XIX sèculu, vistiti cambiati. Comu prima, a cintura in elli stanu sopratuttu, ma u corpu hè statu sustituutu da un corset seductive. U ciamà era furmatu com'è una campana, chì era furnita da un bastimentu fattu di metale, è ancu cù podsyubniki stibby. Regina Victoria, chì era una donna di moda, "hà diminuì" a cintura à u locu legu, è aghjunghje à e maniche di vistiti u voluminu cù l'aiutu di marcosi di metalli. Una funzione distintiva, chì avia u ballu, è casate, è ancu di vestiti di casa di u XIX sèculu, era un finitu luxuu è una pompa incredibile di l'ombra. Parlà di a praticità di questi mudelli ùn hè micca necessariu, ma in termini di u romanticismu, l'imaghjini di i pari è micca.

À l'annata di u seculu di u XIX sèculu, i vestiti rococu era novu à moda, ma avà sò acquistate rimproveri di luxurianti, denticulate nantu à a cima di u ciuchju è e manichi, è un rimò inculcatu. Un allora successu à issi vestirsi dami cunsidarati e eleganti, cappelli ghjuvili, guanti, ombrelli fishnet, manteaux, boa , fur embreche, è cusì ponu perdi e ghjuchite. Dopu parechji dicennii, i quatru bellissimi hà diventatu ancu più voluminoso due à l'affullanza - un pane speciale o un marco elasticu, salizzendu i buttiglii femminili. A siluette stete persu slim è altu.

A fine di u XIX sèculu era marcatu da l'apparizione di e prime casamenti di moda, un sviluppu a grande scola da a industria ligera. Sfortunatamente, i vestiti di e donne anu perdutu l'esclusività, cumu si eranu strappati, cum'è si sottu un cartafru di carbonu, in assai. I Silhouettes eranu diventà più simplici, usatu per fintantu i materiale - più affordabbli. Ma in l'eventu eranu parechji vantaghje, perchè quasi ogni donna hà pussutu vistu di moda. Inoltre, i vestiti hè diventatu più praticu è cunfortu di vèstinu, chì ùn puderanu micca fàglie.

È oghje, i risichi in l'era passata sò noti in modu. Suffice per esse dumandate vestiti di casamento in u stilu di u XIX sèculu, è elementi com un corset, manichi, lanternati è frills magnifichi sò spessu usati da i diseggiani in u sviluppu di mudelli muderni. Ùn si pò dì chì a moda di u XIX sèculu era pratica, ma micca sempre à eletta un vestitu, stu criticu hè in u primu locu. Bellezza, tenderness, romanticismu è feminisanza - questu hè chì guida nene chì prefessu i vistimenti in u stilu di u XIX sèculu.