Montagne di Madagascar

Madagascar hè una di e più grande isuli in u mondu. Certi scientifichi crèdenu chì in a antichità remota sti paesi eranu una parte cuntinente. A parti mediu di l'isula, occupendu più di un terzu di u territoriu tutale, hè muntosa. I montagnesi di Madagascar eranu furmati da i movimenti constanti in a crosta di a terra, è custituite di rochischi cristallini è metamorfichi: shale, gneisses, granites. Questu hè duvuta à a prisenza in i loci lucali di assai minerali: mica, grafito, lead, nickel, cromu. Quì pudete truvà l'oru è e pietre semiprezii: amatistichi, tourmaline, emeralds, etc.

Montagne è volcani di Madagascar

Muvimentu tettonicu hà spizzatu ogni altupianu High Plateau in parechje serii. Oghje i muntagni di Madagascar sò cuncernanti interesse per i fannii di l'alpinismo:

  1. In i Tronati Centrale sò e monti di Ankaratra , u puntu più altu di quale hè situatu à una altitudine di 2643 m.
  2. U massif granitu Andringretra hè situatu in unu di i parchi naziunali di Madagascar . U puntu più altu - u piume di Bobby - hè ghjuntu à una altitudine di 3658 m. E muntagne sò in una zona relativamente stabile è custituita da parechje rocci è ascensione, ci sò ancu formations volcanici. Eccu u famusu Mondu Big Hat, a forma uriginale chì vera ricorda stu tocca.
  3. Un altru postu interessanti per i turisti in Madagascar hè a muntagna francese . Hè situatu à a parti orientali di l'isula, vicinu à a cità d'Antsiranana (Diego-Suarez). Queste colti composti da rocci, griggiula è canyon. Stretching over 2400 km, a catena muntosa hè chjucata da i densi boscesti cù a vegetazioni variata, in quale l'animali più diversi. Questu hè favurizatu da u clima tropical umitu di a zona. Per esempiu, solu in queste muntagna in Madagascar si pò truvà più di deci spezii di baobab.

Molti turisti chì si pensa di visità l'isula sò interessate in quistione di esse s'ellu ci sò attualmente volcani in Madagascar. I residi lucali chì l'altru puntu più altu di l'isula sò formazioni di muntagna, chì in u distante passatu sò volcani.

U più altu di tali "gianti dormi" hè u vulcano Marumukutra à l'isula di Madagascar. U so nome pò traduce cum'è "un pruduttu di frutti". L'altezza di a più alta muntosa di Madagascar, situata in a catena muntosa di Tsaratanan - più di 2800 m. Quandu era un vulcano activo, ma avà hè stintatu è ùn ponu micca micca periculu per i turisti chì vènenu quì per admiraru natura.