Ughjulous in early pregnancy

U nostru cresce in u primu stadiu di una nascita di gravidanza hè un fenomenu fisiologicu cumuni. In questu casu, prima di tuttu, u sonnu pò esse cunsideratu cum'è una forma di reazione protettiva di l'organiziu, i.e. u corpu cumu prupone u sistema nervatu di una donna da stimuli eccessivi è cundimi eccessivi.

Somnambulità - u primu sigmentu di l'iniziu di gravidanza

Debbulizza è sumerezza in a gravidanza, in particulare in u primu trimestre, hè osservatu in u 80-90% di ei expectante. Invece, pochi femine sò sà per quessa chì durante a gravidanza sò spessu a vulete dorme?

Sì drowsiness hè una tipu di retazione protettiva di u corpu, in a so debilitatu pare com'è u risultatu d'un risu in u sangue di a donna di l'hormone progesterone. Hè quellu chì hè chjamatu à priservà l'embarassu chì hà cuminciatu. Per quessa, e donne chì anu pussutu figghi, in a maiò parte di casi, vanu sempre in u so sulluvamentu emergente cum'è u primu signu di gravidenza, ma ùn hè micca.

Cumu pattu?

Cù ogni ghjornu sussunenti, i signori di a gravidanza sò più pronti, è cun elle fatigue è a so nemmula intensificate. Per purtà à e donne chì hà incubatu hè particularmente difficili, perchè omi futuri cuntenenu per andà per travaglià, cum'è prima. In quessi casi, i ginekologi urganizanu accadugliassi freti in u travagliu è constantemente ventilava a stanza. U movimentu constante, i exercici gimnastici à picculi, l'eserciziunanti di respirazione sò un prugettu bisognu di a lotta di ghjornu.

Patrulla Patologica

I fate e nemelle incantati chì aspittàvanu quandu u so sguardu passanu. Normalmente da u mezu di u seculu oghje sparisce. A prisenza di u sullurdate eccessivu in u 2u trimesteru pò esse un signu di a prisenza di a patologija, per esempiu, anemia in una mamma futura . Hè in questa ora chì e so primi manifestazioni sò osservati.

In u casu chì a so nemmula hè cumminata cù sintomi cum'è vomiting, nausea, cefalà intermittenti, indimentamentu viscuali, hè bisognu di suspettà u sviluppu di gestosi. Dunque à a so prisenza hè bisognu di trattà senza prublemi à u duttore.

Spessu, i disturbi di u sonnu sò ancu osservati in l'ultimi fasi di a gravidanza. Questu hè dovutu à u fattu chì una donna ùn pò micca piglià un locu di dorme còmicu. Inoltre, tuttu questu hè cumporatu da u dulore in u spinu è di l'attività di u fetu.

Cusì, a mancanza in u principiu di gravidanza ùn hè micca una cundizione patologicu chì tocca à u trattamentu.