I vacanzi Slavoniques

Quandu a ghjente in quasi tutta dipende di u cambiamentu climatichi, ùn hè micca surprisante chì a maiò parte di e so credoi sò ancu trà a natura. I principali puntu di rifarenza in u calendariu di e vacanze Slavicu sò l'offensiva astronica di l'invernu, l'estiu è u vaghjimu cù a primavera. U solstiziu è equinoccu eranu l'avvenimenti più impurtanti per l'agricultori. L'arrivu di u Cristianescu in Russia hà purtatu à forti cambiamenti in a usi, assai hà sparitu da a memoria di u populu per sempre, ma ancu parechji traccia still found. L'interessu in l'antica festa eslava hè criscenu novu, è i ghjovani ghjè novu interessatu in a storia di i so antenati. Quelli chì capiscenu chì a perdita completa di a cunniscenza antica sò un disastru per a nazione sò dirittu.

I primi festes slaves

Sunspot di u Quiveru (u 21 di dicembre)

Questa festa hè cunnisciuta ancu com'è Kolyada è hè sempre celebrata in u solstiziu di l'inviu, quandu u ghjornu di i ghjorni più cercati. U diu di u Sun u ghjuvenu era bisognu à esse adurati è ripete i rituali cù i canzoni. A gente era già sicura chì ancu se i ghjorni di frosti ghjenesi per continuà, tutta a luminary brillava cun ogni ghjornu è l'estiu a pocu avà.

Christmas Tree (21 di dicembre - 5 di ghjennaghju)

U periodu quandu elli passanu i vacanzi pagani slavi, era u più optimu per i ritu misticu. Cusì, era in Natale Eve chì un gran numaru di parechji fortuna hè stata realizata. Ci eranu cunspirazziali spéciziens per a bellezza, per i soldi, aiutanu à ricanuscià e bellietà di u cicconu longu cusì.

Shrovetide (a simana prima di a Quaresma)

Farewell à l'inguernu in a ghjente sò stati urganizzati per Shrovetide , l'ora di quale issa hè di rigalu stretta di Pasqua. Questu hè più evidenza di comu i ritu slavicu sò stati trasfurmati in vacanze cristiana. In u cuncettu astronòmicu Maslenitsa hè cascatu nantu à l'ultima settimana di l'invernu, è a so data hè assuciata da u muvimentu di a luminariu. Hè a ghjente chì hà fattu un grande scarabeci, vistutu di vestiti di a donna, simbulizendu stu caricuronu divertitu. A semaia si tenia in ghjocu, trineu, realizazione tiatrali, pezzi, cammendu nantu à una visita. L'attribuurità principali di e vacanze sò delicious pancakes, asematu à a forma di u sole. U Scarecrow stà aspittendu u distinu triste, era chjapputu solenni, chjamatu l'arrivata di i canzoni di primavera.

Red Hill (21 di marzu)

I posti slavichi in Russia anu annantu à l'equinoskali vernali è simbulizeghja a riunione di primavera calidez. Comu un Colomi Roig in ogni paese una chjapela hè chjesa, secondu a credenze di l'antenati, l'ànghjuli di i morti avianu aghjatu. I slaves pensanu chì eranu in a forma di l'uvaghji è, per esse dilucchiati quì travagliu di l'acelli di u paese. À a settimana di muntagna cù alimentazioni è di festa, perchè l'avverbi puderanu festa cun elle in questa festa.

A semaine di a settimana (ghjugnu 14-20)

Stu piriu hè ancu grandore per a furtuna, è ancu di i frutti di Natale invernale. Hè stata creu chì u celu di questu ghjornu hè apertu, perchè pudete piglià tutte e risposte da e Forces di Natura à questi temi. Nascanu in i ghjorni magichi dedicati à a divinità di i corsi di acqua, ùn era micca cunsigliatu. U Natale di Natale dura una settimana è finisci cù u solstiziu d'istati.

Kupala (u 21 di ghjugnu)

Hè in questa festa slave chì a famosa abantura di bagnu è di l'acqua di u fiumu sò stati guidati. I ghjovani santi saranu tra i gran fogghi è si divirtìssenu in balli rondini, è e zitelli per u matrimoniu eranu tradiziunale in furia di coralli nantu à l'acqua, scuprennu u destinu. U veru astronomicu hè vinutu.

Indian Summer (14-20 settembre)

In certi paesi in l'estiu indiano, funerali funerali di mosche èranu disposti in tafia da calabresi o d'expulsioni da e capanne di e cuccari. Dopu à a fine di l'affliction, e donne era liberu di fà un travagliu agriculu più luminoso in forma di regu, salveze, secante, di secca di linu, pienu tissuti. I guys ghjunsghjenu per aiutà in queste travagliu bellezza campagnola. E donne, chì pensanu à a futura fille, fugliale i festi di casa per i ghjovani, induve u zitellu puderia guardà cum'è un angelo.

A riunione di vaghjimu (21 di settembre)

Per a festa di a vendita, era necessariu cocurate coque, perchè l'annu vinni era ancu successu. In a capanna, u focu era torna digià annunzatu, prima fendu a ciumi, è poi chjappà in una chjama nova. In a nuvola astronòmica ghjunghjite u vaghjimu, è a ghjente cun queste vacanze slave impugni ade à u caldu stanu. Tradizionalmente, enormi pèciri sò illuminati nantu à a natura, è e bane rondini sò stati abbinuti.