Chania - attraversu turisticu

In u punenti di l'isula, pocu distanti da Rethymnon , affucannu in verdura, una di e città più antica di Creta - Chania si trova. Quì sò viaghjavanu amanti di e vacanze di a spiaggia è i gustatori di a storia. A cità si hè divisa in novi novi è antichi, induve a maggurità di i storii di a Chania sò situati à a sponda di u portu anticu. Un pezzu interessante pò vedà nantu à l'excursioni, da abbandunà Chania nnô stessu situ. In questu articulu, scuprarà quale esattamente à circà à Chania.

Monasteri di Chania

Hè assai interessante di visità i dui monasteri di Chania: Chrysoscalitissa è Ayia Triada.

U primu monasteru, Chrysoscalitissa, hà un nomu più chjaru - u Passu D'Oro, perchè secondu a legenda, prima chì u monasteru era assai riccu è l'ultimu u passu à quandu era oru. E duranti l'occupazione turca di Creta, per salvà u monasteru, i monaci di tutti l'ricchezze à i Turchi, di quale era questu u passu. U monasteru fù abbandunatu durante un bellu tempu, ma in u 1894 fù ricustruitu è ​​apertu à ora.

U secunnu munasteru, Ayia Triada o Agia Triada, fù custruitu in u 1632, in u stili venecianu da dui fratelli - Lavrenty è Yereme. À u monasteru pudete visità a biblioteca è u museu cù relìghji di a valura church.

A mezocche di i Janisar in Chania

Unu di i lochi majestinosi di Chania hè a mezquita turca. In u 17e seculu, i sti territoriu fùtimu captu da Turchi, è Chania diventa a capitale di l'Islam. In memoria di questi tempi, a mezidìa Janisar, situata à u quartier Sintinguani, vicinu à u portu veneciatu, si manteneva. A data, l'edificu ùn hè micca usatu per u so destinatu, ma per escezione di mostra d'arti.

Chania Cathedral

A cattidrali o a cattidrali di i trè marittimi hè situatu nantu à a chiazza vicinu à u largu di Halidon, chì porta à u portu. Hè stata fatta à a fini di u XIX secolo, in u locu di a vechja chiesa, duranti u regnu turcu in questu edifiziu era una fabulosa fabbrica. A catedrale hè dedicata à a preghiera nantu à a Chiesa di a Vergine, una festa dedicata à questu avvenimentu si celebrà u 21 di nuvembre è hè ufficiale per tuttu di Creta. L'internu ùn hè riccu, decoratu cù i pittura religiosa di l'artisti grechi.

U patrimoniu Venetian

In u spaziu Meditarraniu, u più putente era a flotta Venetian, chì si stete in Creta per riparazioni. Da u periodu venecianu, case, strade, forteforti difisa, locali di l'arsenale, u portu è u faro quedonu in Chania.

In u restituiu sette edifizii di l'arsenale di Venetian, u Centru di l'Architettura Mediterranea hè oghji situatu. L'anticu portu venecianu, induva hè statu u portu ghjornu, ùn hè micca accettatu grandi navi, ci hè cafe è ristorante.

Da u sistema di difesa di a cità, u muru uccidentale hè megliu cunsirvatu, da a fortificazione di Fircà à u bastimentu di Siavo, chì offre una bella vista di a cità sana. In u territoriu di a fortizza hè un museu maritimu di a cità dedicatu à a storia di a navigazione, mudelli è disegni di diverse navi sò prisentati quì.

E vicinu à u portu, à una distanza di un centru è militru, hè un fisteddu anticu restaurado.

Chania

Unu di l'attraversi naturali di Chania, è di tuttu Creta, sò i Monti bianchi, induve tra parechji gorges, hè u canyon più grande di l'Europa - a Gorge di Samaria. Questi spezii rari di flora è fauna sò priservati, cum'è a capra salvatica di Cre-Cree, chì abbitanu solu Creta.

Pracy di Chania

In tuttu l'isula di Creta hè un gran numaru di platti per tutti i gustati. Ma in Chania stessu, a spiaggia à u livante di i Muri Venetian ùn hè micca cunsigliatu per visità per una contaminazione pisanti, è in a punente hè a cità è spiaghja di Nea Chora, furnutu di tuttu ciò chì hè necessariu per esse ricreatu. À 7 km à l'ouest de Chania sò e trè caledoni di sarti, assai adattati per famiglie cù i zitelli.

Parco di acqua in Chania

Unu di i modi più cumuni di ricerca era visitatu u parcu acqua. Quì hè ancu pussibule, solu in 8 km da a cità, hè un parc aquàticu Limnoupolis, chì sorpreneurie i so visitanti cù attrazioni attraversi, piscine, riti exotici, siti sportivi è cafeterias. Rest here serà interessante per un adultu è un zitellu.