Sweat in faccia di u zitellu

Quandu un caristi longu aspetta ghjunghjenu in u mondu, una ghjovana nova ùn hè stata aspittendu assai prucessi. In u tempu tempu tempu hè necessariu per a so aprende di piglià a cura di un ziteddu, per alimenta è di panissi. E più impurtante - di maestru di l'arti di vestitu di u zitellu per ùn sughjà smurzu. U risultatu di u vestitu scrittu indispittìbu spessu sarà una sudazione - un razzi caractère in a fàccia è u corpu di u zitellu.

Chì si parla un fogghiu babbu?

I sintomi di suduri in i culminati sò l'aparicio di placers di picculi rosi picculi in l'area di i rini naturali di a pelle nantu à u collu, in i coddi, l'armenu, in i buttigli è l'inguernu. Parechja parechje interessate à a quistione di s'ellu ci hè una perspirazione nantu à a faccia. A superficia di a sudata in i nei hè rarissima, in casu particularmente abbandunatu, quandu u restu di u corpu hè influinzatu cù una piccula rash. In questu casu, a sudata in u novu veni generalmente nantu à a frunti, in i posti cuparti da una cappella o sottu u capeddu. U sviluppu di a sudata nantu à a faccia di i culmi novi hè un testimoniu chjaru à u fattu chì si curanu in modu incorreu u zitellu, in particulare, soprappene u troppu.

Infuzione in u natuvitu: ragiuni

Ci hè sudatu in i zitelli per via di a sudazione è a securione in i glansini di sudore. Piglia assai spessu chì i paisani avviani ertuptichi caracteristichi in a staghjunali o dopu un'altura in a temperatura di corpu cù e malatii. Ma a maiò raghjoni impurtante chì a so pelle di un carusma purga hè un sopracrirevi banale. I paisani sò temuco chì u so zitellu i fugliale, chì sò pronti à manghjà senza misura in u veranu è in l'invernu, è in fine ùn solu perisce u zitellu. Hè per quessa, hè assai impurtante per cumprà a rumpigliu novu fattu di materiali naturali chì passanu l'ariennu, cuntrolanu l'umidità è a temperatura in l'abitudine di i zitelli, è ùn fate micca brame voglie per arregistrà i spiuzzi di l'adulti.

Sweating o allergii in i culpiti: cumu per distinguì?

A pesar di manifestazioni esterni externi, sudatu, in cuntrastu di allergii, u prublema hè più inutilità è più faciule di trattamentu. Comu chjamatu prima, si sviluppau com'è u risultatu di una vuluntà di u regnu termale, perchè se un zitellu si svolve cun un rash rosa dopu à sudatu - hè una sudazione. Sì l'irritazione annantu à a so pelle hè stata apustata dopu l'esperimenti cù nutrimentu in una mamma d'invalidazione o l'intruduzioni di un novu alimentu complementari - avemu digià parlendu di e manifestazioni di l'allergii. Inoltre, nantu à a faccia di u zitellu, a ghjustu prisenta in l'ultimu postu, perchè provene una afflussu di l'aire frescu è a sudeghja più menu spessu. Per quessa, se u rachjoghju hà cuminciatu à prisintà da l'area di a fàccia, vale degnu vede un medico immediatamente, in tempu di diagnostichi è iniziu a trattamentu.

Remediosi per suddà da un novu

Per esse librettu di u vostru piacevule predilettu u più prestu pussibule da un pappagallou calda ecettore, i genitori devenu seguità e seguenti reguli:

  1. I roti di u vestitu avissiru a essiri naturali quant'è pussibuli è cede l'air in. Ùn importa cosa piacevule à l'ochji sò cose brillanti fatti di i materiali sintetici, pè a pelle delicata di i zitelli ùn hè nunda di u cuttuni. Ùn àbbia paura di "congelate" u zitellu quand'ellu si friddi, ellu vi darà cunnosce voce inghjulazione è gaddina. Se u zitellu sughjettu tranquillamente, hè cusì caldu è còmico.
  2. A temperatura in a cammara di u lavu ùn deve esse micca più di 22 °, è l'aria ùn deve esse secremente. Se ùn pò micca abbaltà a temperatura in a camara, spessu fugliale migliori cù l'aria di l'aerei, è crescenu l'umidità in tutti i manichi possittiche, seasi un humidificatore o un cisterna d'acqua.
  3. Regularmente bassa u zitellu, utilizendu pè u trattamentu di l'arbe àrburi: turnu è camomile (per litru di acqua 6 spezie suttili di una mistura d'arbe in una ratio di 1/1). Pudete puru bagnate u zitellu in un permanganatu di potasio debbulu.