Ricordu Folkiali per i friddi

Oghje hè ghjuntu, perchè ùn ci hè sempre una precipitazione inde u finestra, u ventu è u tempu spéracé. E dopu un altru frastu ùn aghjunghjene un bon animo. È se per u tempu ùn sò micca putenti, pudete pruvà di scunnià u friddu cumuni.

In u casu quandu ùn avete micca u desideriu di aghjunà a preparazione effittive, ma micca naturali, puderanu trattà i friddi cun rimedii folkiati. Tuttu avè hà intesu parlà di e cunsiglii per manghjà cum'è a cipolle è l'agliu, è ancu chì questi prudutti deve esse chjappu è sburdinati nantu à una platea, situata in una stanza. Ma in fattu sò più rimedii fugliali per i friddi è a gripe. A so varietà hè largu sanu: da u latti quannu cù u melatu à parechji decucchi d'erbe. Propone à cunzidirà in più di dettu qualchì metu di trattà i friddi cun rimedii folklori.

Tutti i rimedii tradiziunali per u friddu pò esse divisu in i seguenti gruppi: caldi, tinturi e culti chì aumentanu a resistenza di u corpu. I più populari sò tutti tipi di caldi. In particulare per questi rimedii tradiziunali per u friddu sò l'più faciule per preparà. Sò usati per l'ingestiu è di l'acellu.

A decocuzione per a grigia

Durazzu in un caldo di goccia da un sage, una camomile, una violeta d'un trescolore o un eucalyptus ben aiutu o assiste. Sò prumveni da seguita: l'erba hè spurtatu cù acqua di ferita in a proporzione di 1 coperta. cibo in un vetru di acqua, è insiste à 15-20 minuti. Per lavagliate stu brou a gola hà deve 4-5 volte di ghjornu, ponu ancu esse presu orale.

A dicundazioni nasali

Per lavà u nasu cun u friddu, pudete aduprà u rimediu folkuali per i friddi: avete bisognu à preparà calde da i foglie d'althea è u eucalyptus. Eppusizione hè stallatu: un vetru di acqua fogera 20 g foglie machulose di l'althea, è foglie d'eucalyptus nantu à u stessu vetru di 10 grammi. L'acqua cunsigliu di foglie 5-10 minuti. I cimi prufessi deve esse filtrati è enfilati. Pigliate u caldo di eucalyptus è u caldo di l'althea in proporzioni equi. Rinfria u nasu cun questa mutazione hè necessariu 5-6 volta à ghjornu.

Un altru remessu nutizie per u friddu hè una decocção di lime fiori, mischera cù u melu. Per brou duvete bisognu à piglià 1 cundisca. una cullette di calce, fiori di un vetru di acqua fogera. Dopu chì vo apprezza à aghjunghje 1 cuppa sopr'à u calchju à u calchre. Pigliate quessa una decuccione hè cunsigliata per a notte per un quartu o medio vetru.

Prodotti chì aumentanu a resistenza di u corpu à u friddi

Ùn pudete micca ignurari un modu di modu famosu di trattà fratu da rimedii folkiati, cum'è manghjendu diverse manciari chì aumentanu a resistenza di u corpu. Comu u tè cun u melone è u limonu, i calori di un dogrose, i boli d'un grolanti rossu o u so zucchero. Ci hè ancu un caldo assai bonatu, per u trattamentu di u friddu, cum'è cipolla. Una cipolla petita ci vole à tagliato, fretce l'acqua fogara è l'fate chinu durante 5 minuti. Avete bisognu immediatamenti dopu à coccia, mentre chì i fytoncides sò vivuti. Se ci hè un vulintu per cellu pè guariscenze rapidamente un friddu cù l'aiutu di rimedii tradiziunali, avete bisognu di applicà tutti queste misure in una manera integral. Hè separatu, l'effetti di tutti questi mètudi seranu più notevuli.

Ricordi folki per i friddi in i zitelli

E si s'ellu ci sò sintomi friddi in i zitelli? I ricordi folklori pò veni à salvà quì. Cum'è una bona medicina antipirituica sò abitudini di utilizà una decocuura di ciliuri secchi: 100 g di baga d'avè bisognu à vintu 0,5 litri d'acqua è da u caldu di u lume per evaporà 1/3 di u vulume di licenza. Cù un friddu, i zitelli poni esse enterriti in u nasu cun u zucchero frescu di mannaghju.

Sì avete trattatu un frastu cù rimedii folkiati, fate per fughjassi ricordu di sì chì sò allergii à i cumpunenti di caldi è misure, per esempiu, u melu. Inutili, pudete micca solu perisce a vostra propia salute.

In questu articulu, avemu tentatu di parlà di e modi più effittiva di manera di guariscenu un friddu cù rimedii tradiziunali, ma ùn avete bisognu di scurdà di a medicina tradiziunale.