U Ponte Mitau


In a capitale di u Ducatu di Curlandia in Jelgava ci sò parechji siti interessanti, un di elli hè u ponte di peatru di Mitava. Questu hè un edifiziu mudernu, chì faci parti di u prughjettu di ricustruzzione di u boulevard Jānis Čakse. U terraplante hè u postu più impurtante in a cità è hà una storia profonda, per quessa u ponte hè una parte di a nova storia di u locu legendariu.

Ciò chì hè interessante nantu à u Ponte Mitau?

U boulevard di Janis Cakste si trova à u fiume di Driksyr. Hè stata custruita in u seculu XVII in u situ di e furtificazioni di a cità. Cusì, u Embankment hè un simbulu di una vita paesica, in quale l'antichi furtificazioni è i difesi ùn sò micca necessarisi. Finu à u 1929 fù chjamatu Bachstrasse, hè statu rinuminatu in onore di u primu presidentu di a Latvia indipendente , Janis Cakste. In u 2012, una ricustruzzione grandi di u boulevard, grazia à quale u paisaghju di a cità hà cambiatu assai.

U cambiamentu più impurtanti era l'apparizione di un ponte di veda. Cunduce a parti cintrali di a cità cù l'isula di Pasta. Longa siccomu era abitata da e persone, perchè qualchissia sò stati edificazioni chì finiscinu sultantu solu in a fine di u seculu passatu. Oghje, l'isula hè utilizzata per l'eventi cità è hè u locu più impurtante in Jelgava. Dopu à u locu riescita, tutti pò aghjunghje à u ponte in ogni mumentu è admirate u bellu paisaghju.

A durata di u ponte hè di 152 metri, è se vi cuntendu un altru concellu allargatu versu a cità, da quandu 200 metri. A custruzzioni stessa hè una forma ligeramente sinuosa è s'assumiglia à a letteratura latina S. O Piuma Mitava hè u ponte di pedestriania più longa à a bicyclette in Latvia. U so largu hè solu 3,5 metri. Quandu u passagera arruciata, s'assumiglia una serpente meticuliale remotamente, è ùn hè micca mancanza di rinuffu mudernu.

Induve hè situatu?

U Ponte di Mitava hè situatu à u cori di a cità. U ponte in lega in a interseczione di Driksas iela è Jana Cakstes bulvaris. Dunque hè più faciule à acquistà à u ponte da u Boulevard di Janis Cakste.