Test HIV

U diagnosticu di lattice di infezzjoni di VIH hè realizatu di parechji maneri è hè cruciale in u diagnosticu. Hè custruitu à a deteczione di l'antichi à u VIH in u sangue da u metudu di l'enzimi immunoensayo cù a cunferma successiva di i risultati per u metu di l'imunificatori. Tali teste di HIV integrale permette deteczione di a malatia cù una effikaċja di 99%.

Affidabilità di e teste di HIV

U risultatu di a test di HIV pò esse falsa durante a "finestra serologica". Questa cuncettameci implica chì u diagnosticamentu serologicu (funzionatu per dette l'antibodiesi specifichi) in a primu settimani dopu l'infizzione ùn hè micca capacitu per deteczione di anticorgii à HIV da ELISA da causa di a so assenza o a cuncintrazione bassa. Inoltre, a fiducia di a test di HIV pò esse interrugata è anca ridutta à u cero in casu di diagnosticà i zitelli chì sò natu da i mariti infettate. Stu tipu di teste di HIV serà realizatu megliu in un annu, o ancu più.

Ancu à i disadvanessaggi di u diagnosticamenti serologicu hè un falsu analisi posittivu per VIH, per quessa, per un diagnosi più prechju, una prova esatta hè necessariu - IB.

Test HIV

U virus d'immunodeficiency umana hè una malatia incurable, perchè si avete qualchissia sintomi, avete da piglià una prova espresa per l'HIV. Stu tipu di analisi anu aiutu:

Se a prova di HIV hè positiva, a persona infettata sarà trattatu, e funzioni principali di e quali anu destinatu à alleanza di u cursu di a malatia, prolongendu a vita è megliurà a so qualità è mantendu una bona cundizione generale. S'ellu ci hè bisognu di qualchì laboratoriu chì faci un studii similà, anònimi prupcioni per VIH pò esse provisto.

I servizii di u staggiunamentu di u VIH in u sangue sò apparenti quì à trè mesi dopu l'infizzione solu in u 90-95% di l'infizziatu, perchè se à questu ora a test di HIV hè negativu, avete bisognu di ripetiri in 3-6 mesi è eliminate a possibbiltà d'infezzione. A seconda teste di HIV poni esse fattu ancu se a data di l'infezzione possibbili hè di più di 3 mesi fa, cum'è chì i risultati di u diagnosticariu di laboratori sò trattati solu com'è l'assenza d'antichi specificu in a malatia di VIVE in questu puntu in u tempu. Inoltre, ùn solu u tempu di l'incubazioni pò causà provi falzi falsificate positivi, ma ancu malàgii maligni, traspinimentu di a médula ore, o trasfusione.

Per piglià a prova, ùn manghja almenu 8 ore, perchè prima di a prova per u VIH in a sera, hè megliu micca di cena è à a matina nantu à un stomacu vacu per rinuncà u sangue da a vina. À pocu di ghjorni, puderà scopre i risultati di l'studiu. Una prova di VIVE pò esse pigliata in ogni ospitale.

Identità HIV

U cunsigliu di e teste di HIV hè solu u primu passu per a cunferma di a malatia. Per evaluà a gravità di a malatia hè bisognu di determinà a cuncertazione di u virus in u corpu. Unu di i mètge più efficau di a detetta diretta di l'infezzjoni hè a reazzione di a PCR-polimerase. Ci sò parechji avantaghji à stu modu:

U metudu di PCR hè a megliu solu per descifrirà i risultati d'IB, chì hè dubbiute, è in u futuru possa sustituisce solu u mètudu di u Cottiru.