ALT elevata

Una di e tecnichi di diagnostica precisa chì permettenu à seguitu i cambiamenti patologichi in u corpu è à suspettà u sviluppu di certe malatie in una stanza prima hè una prova di sangue bioquimica. Stu studiu hè cunnucatu per definisce u statu di tutti i organi è sistemi, per quali analizate l'indicador quantità di parechji cumpunenti di u sangue. Un tali indicatore hè u nivellu di alanine aminotransferasa (ALT). E cume listessi tipulugia hè questu, è chì tipu di anormalità pò esse indicatu da u valore ALT elevatu truvatu in l'analisi di u sangue venoso.

Chì hè ALT in un test di sangue?

L'alanine aminotransferase hè una enzima endogenosa di u gruppu trasfase è un subgruppu di aminotransferasi. Hè pruduciutu da cilesti liver - hepatocytes. ALT hè stata principarmenti in u fianu, ma arcuni di sta enzima hè ancu truvata in i rizzi, musculu di u corpu, u pancreas è u tessulu musculoso uculicu. Una piccula parte di l'enzima hè normale in u sangue (l'indexu per a donna hè di 31 U / l).

A funzione principalu di l'alanine aminotransferasa hè assuciata à l'scambiu di aminoazzione. Questa sustanza hè u catalògliu in a trasmissioni di certe molleculi. Quandu u metabolismu energicu hè disturbatu, a permeabilità di a cungressa di a muntagna aumenta, chì porta à a distruzioni di i celluli è a liberazione di l'enzyme in suu.

I prucessi di ATL sangue elevatu

Se l' analisi biocuimicu demonni chì ALT in u sangue hè elevatu, a raghja di questu in a maiò parte di i casi hè dannu di u fianu. Ma ancu a cuncentrazione di questa sustanza pò aghjustà per i patologii di altri organi. Fighjemu, à chì esurtazione hè infurmazione è quantu altitudine ALT pò esse a norma:

  1. Un centru di 100 à 100 fold in ALT pò indicà l'hepatitis aute due to virale or toxic damage. In l'acute viral hepatitis A, quellu incrementu hè osservatu circa duie simani prima di l'apparizione di ictericia, è dopu à 3 simane a so normalizazione. Cù l'hepatitis virali B e C, ALT pò cumprenda imprevisiblemente, è poi diminuite à i valori normali. Un incrementu in questu indicatore pò ancu esse osservatu cù esaggirazioni di l'hepatitis crònica, ma in questu casu, l'excesa di a norma si trova 3 o 5 volte.
  2. Se ALT hè aumentatu 2 - 3 volte, puderà parlarà di a malatia di grassu spirituale (steatosis). A transizione di a patogna à a fase di steatohepatitis hè aggunata da un aumentu significativu in u nivellu ALT, è ancu di più un augmentu di u nivellu di u bilirubinu tutali è direttu.
  3. A risultu di quattru volti à a quantità di alanine aminotransferasa in u sangue hè spessu trova in cirrhosi di u fieru, chì hè assuciatu cun un prucessu intensivu di sustituzione di cèl·lula liviana cù un tissutu cunghjuntivu.
  4. A volte alcuni risultatu in u nivellu di sta enzima hè detta da u danni di metastatic liver. In questu casu, a più grande a ferenza, a più grande a cuncertazione di ALT in u sangue. Tuttavia, cun un tumore primariu, per esempiu, cù carcinoma epatocellulu, i devenza di l'ATL normale hè insignificante, chì spessu complica u diagnosticu.
  5. L'aumentu in ALT à 600 U / L seguitatu da una diminuzione drammatichi hè un signu caracteristicu di l'obstruczione aguda di i vinu bile.

Un pezzu di a norma ponu esse osservatu quandu:

Inoltre, l'incrementu in ATL pò esse a cunsultenu di piglià tali medicazione cum'è: