Corione di Pasqua - ricetta

Allora vogliu cottu tutta a Pasqua per mè stessu: aghju tatu palla l'ova è tate e pasticci, è facenu Pasqua! E fighjonu cun voi oghje cumu fà una guirlanda di Pasqua. Ùn solu ùn diventenu unu di i simboli di sta bella festa, ma vi farà piacerà è i vostri invitati cù a so unicuzza è a bellezza.

Ricetta per a guirlanda di Pasqua

Ingredients:

Preparazione

Cumu fà una guirlanda di Pasqua cù i vostri mani? U lattice calenta un pocu è dissolve in leghje secu. Pigliate a mità di a farina, mischjianu, fate cù una siccica è a mettite per 30 minuti in un locu caldu. A nostra opara aviss'a duverà circa duie volte. E semi avemu a prutezzione di e pezzi di a corona per questu tempu. Iolgi sò struciati cù u zuccherinu, i bianchi sò sbattuti cù salini finu à chì una furmazioni spargente hè furmata. In u spitu vicinu, infundite pocu e lattea è mettite. Aghjunghjemoschjate a manghjusate. Allora aghjunghje i prutini è rimettimu più à appaghjà. À a fine, fate graduamente a farina restante è amassi a pasta. Cucirata cù una sicugna è volta di novu postu in un locu caldu per una ora.

Quandu a pani risalti, avemu da mischjà di novu è dete rinvivitu. Questa ora ci chop nuts and fruit candiedi. A pasta hè divisa in 3 parte, trasfurmendu di ognuna in una tira di 10 à 50 cm. In una cima avemu diffunnutu i casciuni è l'avvolta in un rotulu, bè guattendu i chjassi. Facemu u stessu tubu cù pezzi è frutti cunfitti. Da i rotolle rizultati chì anu ferà a pigtail è furmà una guirlanda.

Scambià dinò nantu à una fetta di pasticceria greasy, mette un motu refrattutore in u mità, è fà cuddeti per i ova à u cima di a curuna. Bake for 40 minutes at 180 ° C. Hè tuttu. Una splutazioni maravigliosa è insulita di a tavola festiva hè pronta.