Chì ghjè l'usu di u persimmon di e donne?

Nant'à i scaffi di supermercati pudete truvà una tale di appetizing e à u stessu tempu benificanti à u corpu di frutti è ligumi! In questa lista, pudete assicurà sanu à u persimmon. Questa aligria hè cunsigliata per tutti quelli chì sò nantu à una dieta. Eppuru, prima di vultà in una considerazione pienza di a quistione di ciò chì hè valutaria à e donne di persimmon, vale nutà chì hè un magazinu di microelementi utili chì ùn sò solu necessari per i diabeti, ma ancu per quelli chì sò sustinienzii di nutrimenta sana .

Propizziunzi utile di cavichini per e donne

U sole di u sole, cum'è a lingua japonesa chjamà questu fruttu, hè utilizzu principalmente perchè duvite quasi u primu locu in a lista di a nutizia più nutizia è a siconda solu à i frutti citrati. I Nutrizzionisti ci ricumandemu à incluzà in a vostra dieta di ghjornu. Cusì, dopu avè manghjatu 2-3 persimmon, pudete micca ridivà di u sensu di famu.

U beneficiu di u caïmone di e donne hè chì "l'alimentu di i dii" cuntene una quantità di sustegnu sustanziali cum'è:

  1. Potassiu . Hè cusì necessariu in u periodu di a menopause. Perchè in questa ora ùn ci hè una probabilità alta di un impruvisu è l'usu di persunali uttenni a prevenu. Inoltre, stu micronutriente, cum'è scientificamente pruvucatu, reducesu u risicu di morte da una varietà di malatie, in u 15%. Ùn serà micca superfluitu per nutà chì u putassiu pò esse eliminatu l'edema d'oddiu, sguassendu l'acqua di l'organu.
  2. Magnesiu . Ùn hè micca per nunda chì hè chjamatu "felicità di a donna". U valore di u ciumi per i femini hè chì u normalizeghja u ciclu menstruali, hà un effettu benefizièle nantu à cuncepimentu, u cursu di a gravidanza è, in fattu, a partitu. U corpu di a donna hè assai più sensibilizà chì l'omi. Hè nutate ancu chì u magnesiu hè assai necessariu per quelli chì usanu activamenti contraceptivi orali. Dopu tuttu, cuntene strogens, chì spulanu questa sutenza da u sangue.
  3. Sodiu . Pigliò una parti activa in tutti i prucessi metabolichi di u corpu, furnisce un equilibru acidu base. Spicciamenti necessariu per quiddi chì anu piace à u fisicu: provisti l'elasticità di e articuli, in quantu a forza musculare. In ogni modu, ognunu sapiamu chì una sopra massa di sodiu cumanda à u prugettu di crescita, infruenza, etc. Dunque l'Organizazione di a Salute Mondiale R recomenda cunsumu micca più di 2300 mg à ogni ghjornu.
  4. Calcium . Dopu à questu, u travagliu di u sistema nervu hè normalizatu, u ritmu di u core avessi. Spécialmente utili pere futuri mariani: u calcium avè un effettu nantu à a furmazione di l'osse in u zitellu.
  5. Ferru . E donne di età avè anziane anu scassatu in u corpu, chì in effetti negativament affettivu u statu di u viaghju gastrointestinali.

Tuttavia, ùn te scurdà di a notte, prima di andà in dorme, prima di colazione, nantu à un cudimi stagnu vacanti ùn deve micca manghjatu. Questu hè spiegatu da u cuntenutu elevatu di pectin in questu, è ancu di l'acidu tannicu, chì sò certe "creaturi" di "piedi" gàstrici.

Puderaghju ricuperà da persunali!

Nanzu era citatitu chì u persimmon hè un pruduttu dieteticu. Ci hè più dolce, e più caloria chì cuntene (da 50 à 70 calori per 100 g di pruduttu), affinchì pudete ripiglià da persunali si manghjianu in quantità grossa, sopra a quantità di calori cunsumati per ghjornu.

I benefici di u persimmon per a nurse

U fruttu hè assai utili per a donna lactanti. Dopu tuttu, u so usu di ogni ghjornu ùn solu ùn infatti positivamenti a l'organi respiratoriu, l'istatu di u sistema cardiovascular, ma ancu aiuta à nurmalizà u funziunamentu di l'intestinu di a mamma è, induve, u zitellu chì bevia u so latte.

Perchè dopu a nascita, l'immunità hè dèbuli, u persimmon aiuta à cumpagnia e riservazioni necessarii di vitamini è minerali, affinchendu u corpu.