Cunfittinu di cuddaru nutturnu per un macinatu di carne

Oghje, avemu avertitu in e ricette cumu fà un cunfinu maiò di i frutte di u foglie nantu à a muntagna nagna à u mozzatore di carne.

Ammudeu Delicious "Pyatiminutka" di manzili è chokeberry per una macinagghia carne

Ingredients:

Preparazione

I raghji Rowan sò distendu da i filieri innecessarii è aghjunghje à un colander prufunditu, chì hè dopu esse espritu à un corpu di acqua è tuttu hè lavatu. Cû manzami i rinvià i nuclei è si sò cun piume densu è densu, perchè chjucu finamente. A mezzo di i manzili sò tagliati in cubi assai nichi e l'avemu setti à parti, è u restu di u fruttu hè passatu cù una mità di zuccaru à traversu una gran pantalla di piccati.

Cumu fà ancu u novu: a mità di questu hè u ghjornu, è a siconda mità hè stoffata cun a zuccherera. Avà cugghieri tutti i frutti in fondu in un grande casu in inox, aghju pututu quattri cadelli di diferenza cun l'arburatura restante, mischianate a mezcolita entera è mandi à a planica di u pranzu chjamatu. Coghju u 5 aromaticu, un massimu di 7 minuti è ponite a pan aside di 3-4 ore. Allora ripite u prucessu per u stessu tempu è pour u jam confiture à i sterile, di vetro di vetro. U vultisalli à u stoppiu cù tápti è quandu tuttu hè crescente, u mandonu à u storage compartment of the refrigerator.

Una ricetta per a meloglia da cecchera negra è prugna cù u limonu

Ingredients:

Preparazione

Tutti i frutti è e boli sò lavati bè. Pigliemu una macinaggiu di carne è per via di u gran tamarzu tutti i cimi neri. Dopu à quessa, in a stessa capacità passanu li lobuli piculati di prugna blu. Cambiammu u tamine à una più chjuca è digià per elli scrivemu u limonu chjappu in e persone. Emu mezchemu tutti i cuntenuti di u pane, chì sferiscenu in pocu zuccaru.

In seguente, mandate u cuntinuu à u platu di u burner è, stirring, fate a coccia u 20 minuti. Allora aghjunghjeghja a panella in un locu frescu è lasciate quì 6 ore. Pudemu a delicatessine novu nantu à u pianu chjucu è, dopu avè coghju u 8 minuti, distribuiammi uniformi dinò di i pardi vasti. Avemu ancu segellate cù taglieri asciuti e dopu à u cunfruzione alcuni a temperatura ambientale a cacciammu.